هوادار- پرسپولیس؛ حمله با بیش از یک قرن سن و سال به سنگر قرمز!

هوادار- پرسپولیس؛ حمله با بیش از یک قرن سن و سال به سنگر قرمز!

پایگاه خبری فوتبالی- سه بازیکن گلزن و تاثیرگذار هوادار با نزدیک به 110 سال سن قرار است پرسپولیس را مغلوب کنند!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس را می‌توان تیم بدشانسی دانست. شاید چند هفته گذشته زمانی که لیست بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس را هواداران این تیم مرور می‌کردند به راحتی از نام تیم هوادار می‌‌گذشتند. آنها حداقل روی کاغذ تیم خود را مقابل این حریف از پیش برنده می‌دانستند اما این روزها آنها باید به مصاف تیمی بروند که همه جا صحبت از آنهاست. 

تیمی که با مسعود شجاعی متحول شده و دیگر کسی جرات دست‌کم گرفتن آنها را ندارد. حالا دیگر هیچ تیمی حتی روی کاغد 3 امتیاز را به نام خودش نمی‌نویسد. تنها پیش‌بینی‌ که از این بازی می‌توان داشت این است که دیدار دو تیمی که دغدغه مربیانشان فوتبال بازی کردن است جذاب از آب درخواهد آمد. 

یکی از جذابیت‌های این بازی دوئل مهاجمان تکنیکی و حالا دیگر گلزن هوادار با خط دفاعی این تیم و بیرانوند است. البته گفته می‌شد امین قاسمی‌‍نژاد با دریافت کارت زرد این بازی را از دست داد اما این خبر تکذیب شد تا هر سه تفتنگدار با توپ پر مقابل بیرانوند و هم‌تیمی‌هایش قرار بگیرند.

سه بازیکنی که جمع سن آنها نزدیک به 110 سال می‌رسد! آنها قرار است با بیش از یک قرن تجربه بتوانند با کسب 3 امتیاز شرایطشان را در جدول بهتر کنند. در این میان داریوش شجاعیان با 4 گل و یک پاس گل در 5 هفته اخیر خطرناک‌ترین بازیکن است. او علاوه بر این که آمار خوبی دارد این آمار خوب را با کمترین موقعیت به دست آورده و از این لحاظ هم ایجاد حتی یک موقعیت برای او توسط بازیکنان پرسپولیس می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. 

کریم اسلامی هم با یک گل در دو هفته گذشته زمینه‌ساز 3 امتیاز تیمش مقابل صنعت نفت آبادان شد. امین قاسمی‌نژاد هم با یک گل و یک پاس گل در 5 هفته گذشته روزهای خوبی را در جمع بنفش‌پوشان می‌گذراند.

این 3 بازیکن به علاوه 8 بازیکن دیگر و سرمربی جوانشان قرار است روزی سخت برای پرسپولیس و روزی جذاب برای هواداران فوتبال را رقم بزنند.

4326