پیش‌بازی آلومینیوم - صنعت نفت؛ آبادان برای بقا باید ببرد!

پیش‌بازی آلومینیوم - صنعت نفت؛ آبادان برای بقا باید ببرد!

پایگاه خبری فوتبالی- صنعت نفت برای زنده نگه داشتن شانس بقای خود فرصتی برای از دست دادن امتیازات و نبردن ندارد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، آلومینیوم در اراک میزبان صنعت نفت است. دیداری که در بازی رفت و در آبادان با برد دو بر یک سبزپوشان استان مرکزی به پایان رسید.

آلومینیوم در شرایطی میزبان بازی فرداست که این تیم توانسته در سه بازی اخیر خود روند مثبتی از حیث نتیجه گیری داشته باشد. شاگردان حسینی در جام حذفی موفق به کنار زدن پرسپولیس شدند و پس از تساوی با فولاد، در بازی خارج از خانه هفته گذشته خود هم پیکان را شکست دادند. ایرالکو جزو تیم های میانه جدولی است که استرس سقوط را ندارد و بیشتر برای قرارگیری در رتبه پنجم می‌جنگد و برای دستیابی به این مهم باید فردا برنده باشد.

در سمت مقابل صنعت نفت تیم قعرنشین جدول رده بندی است که با برد هفته گذشته خود توانست دوباره امید به بقا را در دل آبادان حفظ کند. البته برزیلی ها باز هم با تیم بالای خود در جدول سه امتیاز فاصله دارند و شاگردان فراز کمالوند به خوبی می‌دانند فقط چهار هفته از لیگ برتر باقی مانده و برای حفظ سهمیه باید فقط برنده شوند و باید دید آیا زردپوشان همانند فصل گذشته خواهند توانست این ماموریت غیرممکن را به سرانجام برسانند یا نه.

اما آمار تقابل های دو تیم به طرز یک طرفه ای به نفع تیم اراکی است و آلومینیوم توانسته از هفت دیدار دو تیم در چارچوب لیگ برتر، شش مرتبه برنده باشد و فقط یک بار قافیه را به برزیلی ها واگذار کرده است. همچنین فراز کمالوند هیچ گاه موفق به شکست ایرالکو و البته مجتبی حسینی نشده و باید دید نتیجه فردا به چه صورت خواهد بود.

نتیجه هفته گذشته: آلومینیوم در تهران با یک گل از سد پیکان گذشت و صنعت نفت در آبادان با همین نتیجه، مس رفسنجان را شکست داد.

وضعیت در جدول: آلومینیوم با ۳۴ امتیاز در رده هشتم جای دارد و صنعت نفت با ۱۹ امتیاز قعرنشین جدول است.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

آلومینیوم اراک - صنعت نفت آبادان

شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۸:۳۰

ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

تیم داوری: بیژن حیدری، هادی طوسی، وحید سیفی و شبیر بهروزی

1997