پیش‌بازی تراکتور - گل‌گهر؛ گل زدن به اخباری، راه رسیدن به رتبه سوم

پیش‌بازی تراکتور - گل‌گهر؛ گل زدن به اخباری، راه رسیدن به رتبه سوم

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور تلاش خواهد کرد، برد دور رفت خود برابر گل‌گهر را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، تراکتور در تبریز میزبان گل‌گهر خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در سیرجان با تک گل گوستاوو واگنین به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

قرمزها در شرایطی میزبان این دیدار خواهند بود که در فاصله سه امتیازی با سپاهان قرار دارند و تلاش آن‌ها این است تا در هفته های باقی مانده بتوانند در رتبه سوم به کار خود در این فصل پایان دهند. البته تراکتور امتیازات زیادی را در سال جدید از دست داد تا از کورس مدعیان قهرمانی به طور کامل خارج شود ولی این تیم با حمید مطهری توانسته در سه بازی خود به دو برد و یک مساوی برسد تا مربی سابق تیم ملی، کمی اوضاع نا به سامان تیم تبریزی را جمع و جور کرده باشد.

در سمت مقابل گل‌گهر در طول فصل جاری اکثراً تیمی میانه جدولی بوده و با سرمربی خارجی خود هم نتوانست رویای کسب سهمیه آسیایی از لیگ برتر را به تحقق برساند و برای حضور در جمع چهار تیم برتر، کار بسیار سختی دارد. تیم سیرجانی در شش بازی اخیر لیگ برتری خود هم ناکام از کسب پیروزی بوده و باید دید در بازی فردای خود که میهمان خواهد بود بالاخره خواهد توانست روی برد در سال جدید را ببیند یا نه.

این مسابقه از حیث رویارویی محمدرضا اخباری کاپیتان فصل گذشته تی‌تی‌ها با تراکتور جالب توجه است. اخباری همچنان بین پرشورها از محبوب ترین هاست و فردا باید برای اولین بار پس از جدایی در تبریز مقابل تیم سابقش قرار گیرد. البته در کنار اخباری، سه بازیکن دیگر گل‌گهر یعنی سید ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری و قائم اسلامی خواه هم سابقه بازی با پیراهن تراکتور را دارند ولی طبیعتاً رویارویی اخباری با این تیم چیز دیگری است و حساسیت های خاص خود را دارد.

دو تیم ۹ بار در لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم تی‌تی‌ها چهار پیروزی و سهم گل‌گهر دو برد بوده ولی نکته جالب آماری تقابل های دو تیم این است که تیم سیرجانی هیچ گاه در تبریز برنده نبوده و باید دید فردا می‌تواند برای اولین بار به این مهم برسد یا نه.

نتیجه هفته گذشته: تراکتور در اهواز با دو گل، فولاد را شکست داد و گل‌گهر در سیرجان به تساوی بدون گل برابر شمس آذر بسنده کرد.

وضعیت در جدول: تراکتور با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جای دارد و گل‌گهر با ۳۶ امتیاز، ششم است.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران

تراکتور - گل‌گهر سیرجان

شنبه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۱۸:۵۰

ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

تیم داوری: محمدحسین زاهدی فرد، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و فرهاد امینی

1997