اختصاصی/محرم نویدکیا، منتظر محمد را کنار گذاشت!

اختصاصی/محرم نویدکیا، منتظر محمد را کنار گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان بازیکن عراقی تیمش را به دلیل مسائل انبضباطی کنار گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، اواسط فروردین امسال و در نشست خبری قبل از مسابقه تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر محرم نویدکیا سرمربی مس درباره حضور منتظر محمد بازیکن عراقی در بازی با استقلال توضیحاتی داد.

او گفت: « این بازیکن را در اختیار داریم و حتی برای حضور او در تیم امید عراق، ما باید تصمیم بگیریم و می‌توانستیم اجازه ندهیم اما چون کاپیتان امید است و من خودم زمانی در این شرایط بودم، دوست داشتم به او انرژی دهم تا به تیم کشورش کمک کند. او در این بازی و بازی بعد حضور دارد و بعد از آن برای بازی در تیم امید عراق از جمع ما جدا می‌شود.»

منتظر محمد همراه با تیم امید عراق تا نیمه نهایی مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا که انتخابی المپیک 2024 هم محسوب می‌شد پیش رفت. اما در نیمه نهایی به ژاپن باخت و به بازی رده بندی رفت. در رده بندی هم عراق تیم اندونزی را شکست داد و به عنوان سومین نماینده آسیا جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کرد. 

این بازی روز 13 اردیبهشت برگزار شد و طبیعتا یکی دو روز بعد باید منتظر محمد به ایران برمی‌گشت تا در تمرینات مس شرکت کند. اما او در تماس با باشگاه مس اعلام کرده است که قصد دارد در جشن صعود تیم امید عراق به المپیک در بغداد حضور پیدا کند و به همین دلیل دیرتر به رفسنجان برخواهد گشت.

این اتفاق باعث ناراحتی و عصبانیت شدید محرم نویدکیا شده است. تا حدی که نویدکیا به سرپرست تیم اعلام کرده است دیگر نیازی به بازیکن عراقی ندارد. در واقع محرم تصمیم گرفته هافبک موثر و طراح تیمش را به دلیل این بی‌انضباطی کنار بگذارد.

حالا برخی از مدیران باشگاه مس در حال صحبت با نویدکیا هستند تا شاید بتوانند این مشکل را حل کنند و مس بتواند در دو سه بازی آخر فصل از این بازیکن استفاده کند. اما ظاهرا محرم فعلا کوتاه نیامده است. 

منتظر محمد در ابتدای فصل به استقلال پیوست اما به دلیل مشکلاتی که در لیست بازیکنان این تیم به وجود آمد و همچنین محدودیت‌هایی که قانون سقف بودجه ایجاد کرده بود به صورت قرضی به مس رفت و البته در این تیم عملکرد خوبی داشته است. به حدی که استقلالی‌ها می‌خواهند او را برای فصل آینده به تیم‌شان برگردانند.

1359