سوال بزرگ؛ اخباری در تبریز چگونه تشویق می‌شود؟

سوال بزرگ؛ اخباری در تبریز چگونه تشویق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا اخباری به عنوان بازیکن سابق تراکتور که محبوبیت بسیار بالایی دارد، این هفته به تبریز سفر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا اخباری دروازه‌بان فصل گذشته تراکتوری هاست که با حواشی زیادی از این تیم جدا شده و راهی گل‌گهر سیرجان شد. جدایی کاپیتان سابق تی‌تی‌ها از این تیم انتقادات بسیار زیادی را از مدیران تیم تبریزی برانگیخت و هنوز که هنوز است سکوهای ورزشگاه یادگار برای کنایه زدن به بازیکنان و مدیران هر از گاهی اقدام به تشویق نام اخباری می‌کنند!

اما برای هوادارانی که مهدی کیانی را در لباس سپاهان نپسندیده و محبوب ترین بازیکن تاریخ تراکتور را در لباس دیگر هو کردند (جالب اینکه تی‌تی‌ها حتی به کیانی بی‌تفاوتی نشان ندادند و کاپیتان سابق خود را هو کردند!)، باید دید در مقابل محمدرضا اخباری چه سیاستی را در پیش خواهند گرفت.

همچنین همواره این دیدگاه بین فضای هواداری تراکتور وجود دارد که بازیکن یا بازیکنان سابق این تیم قبل از آغاز بازی  و حین مسابقه تشویق نشوند چرا که روحیه آن‌ها بالا می‌رود و این موضوع به ضرر تراکتور است و اگر هم تشویقی باشد، برای بعد بازی باقی بماند ولی این‌بار چنین توصیه‌ای برخلاف بازی های قبلی شنیده نمی‌شود.

باید در نظر گرفت که پرشورها در بازی لیگ برتری با ذوب‌آهن برای اعتراض به عملکرد حسین پورحمیدی، ابتدا نام محمدرضا اخباری را یکصدا سر دادند و سپس با دریافت گلی دیگر شروع به سر دادن شعارهای دیگر هم کردند و حالا تشویق اخباری علی الخصوص در حین بازی می‌تواند همچون یک پتک بزرگ برای تخریب روحیه بازیکن خودی باشد.

باید منتظر ماند و دید استقبال از اخباری چگونه است؛ به طور قطع دروازه‌بان گل‌گهر مورد تشویق هواداران تراکتوری قرار خواهد گرفت اما این که این موضوع چه زمانی از بازی خواهد بود، سوالی است که باید منتظر واکنش‌ تی‌تی‌ها ماند و دید سیاست آن‌ها در برابر علاقه خود به بازیکن سابق در عین علاقه به تیم محبوبشان و تلاش برای برد تراکتور، چگونه است.

1997