5+5 خاطره ویژه استقلال از هفته 26؛ تلخ و شیرین

5+5 خاطره ویژه استقلال از هفته 26؛ تلخ و شیرین

پایگاه خبری فوتبالی- هفته بیست و ششم در این چند فصل اخیر، هفته جذاب و ویژه‌ای برای استقلال و هواداران این تیم بوده است. 

به گزارش فوتبالی، مرور تاریخ لیگ برتر اما نشان می‌دهد آبی‌ها، خاطرات تلخ زیادی هم از این هفته دارند؛ به خصوص وقتی برابر پرسپولیس در دربی قرار می‌گرفتند. باخت یک صفر برابر فجر در لیگ دوم، تساوی خانگی عجیب یک یک با شموشک در لیگ سوم و تساوی برابر نساجی با سوپرگلی که محمد میری از تقریبا میانه‌های زمین وارد دروازه حسینی کرد، هم در همین هفته 26 رقم خورد.

تلخ، خیلی تلخ

لیگ اول

استقلال در این هفته برابر ملوان در انزلی قرار گرفت و درحالیکه با یک مساوی هم قهرمان می‌شد، شکست خورد و جام را از دست داد.

لیگ 6

پایان امیدهای تیمِ مرفاوی برای قهرمانی. استقلال در نقش جهان به سپاهان باخت. مرتضی ابراهیمی دقیقه 88 برای حفظ نتیجه وارد زمین شد ولی پنالتی منجر به تک گل بازی را داد.

لیگ 8

استقلال در آستانه بردن دربی با گل مجتبی جباری قرار داشت ولی عجیب‌ترین و مبهم‌ترین صحنه تاریخ این بازی رقم خورد و برد از دست رفت: هند علیزاده!

لیگ 9

پایان سریال تساوی‌های یک یک دربی بعد از 6 قسمت در این هفته رقم خورد. وقتی شلیک مرگبار کریم باقری از حدود 30 متری، تور دروازه طالب‌لو را لرزاند.

لیگ 15

پایان همه رویاهای پرویز مظلومی. استقلال در یک دربی عجیب، 4 به 2 برابر پرسپولیس شکست خورد آنهم در روزیکه مهدی رحمتی، یک ستاره بود.

شیرین، خیلی شیرین

لیگ 12

استقلال در این هفته راهی شیراز شد و توانست با 5 گل فجر را شکست بدهد. با این برد بود که دیگر کسی در قهرمانی تیم قلعه‌نویی شک نداشت.

لیگ 13

رونمایی از اولین بازی استقلال در تاریخ باشگاه که 100 گل با پیراهن این تیم زده است: آرش برهانی با باز کردن دروازه سایپا در برد 2 صفر.

لیگ 21

استقلال در آستانه از دست دادن قهرمانی است ولی آرمان رمضانی با گلش، سناریو را تغییر می‌دهد. او دقیقه 75 وارد زمین شد و دقیقه 89، تک گل بازی را زد.

لیگ 22

بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، استقلال در نیمه دوم هوادار را به توپ می‌بندد و درنهایت بازی را با نتیجه 6 یک می‌برد. گل آخر را حسین حسینی از روی نقطه پنالتی می‌زند.

لیگ 23

استقلال در خانه و قبل از رسیدن بازی به دقیقه 5، گل اول را از ذوب‌آهن خورد. آنها در نیمه دوم، گل مساوی را زدند و درنهایت بازی را با سوپرگل دقیقه 3+90 بلانکو بردند.

5390