سوپرسیو باشکوه حسینی در دقیقه 82؛ نقطه عطف اینجا بود

سوپرسیو باشکوه حسینی در دقیقه 82؛ نقطه عطف اینجا بود

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در هفته بیست و ششم تا یک قدمی ضربه فنی شدن و از دست دادن صدر جدول پیش رفت ولی درنهایت با یک کامبک (چیزی که در آن، همیشه تبحر خاصی داشته و دارد)، برنده شد و با هر 3 امتیاز زمین را ترک کرد. آنها در همان 5 دقیقه اول گل خوردند ولی در نیمه دوم به بازی برگشتند و با گلی که بعد از دقیقه 90 زدند، صدرنشین باقی ماندند.

به گزارش فوتبالی، بعد از بازی، درباره تعویض‌های خوب نکونام (با ورود فخرالدینی، رمضانی و سلمانی و اثرگذاری‌شان روی گل دوم)، ضربه استثنایی بلانکو روی گل دوم و حرکت قبل از گل ماشاریپوف گفته و نوشته شد ولی واقعیت این است که استقلال برنده شد چون قبل از زدن گل دوم، گل دوم را نخورد. آنها در بازی ماندند چون دقیقه 82، حسین حسینی آن سوپرسیو درخشان را داشت.

دقیقه 82، توپ با پاس آذرباد در سمت راست محوطه جریمه به چابرادزه رسید. در این صحنه، اشتباه روزبه چشمی باعث شد خط آفساید بشکند. و درست همینجا بود که حسین حسینی، با یک واکنش درخشان، دروازه‌اش را نجات داد و نگذاشت برای دومین بار باز شود.

ارسال عرضی و سریع چابرادزه، روی تیر دورتر به امید لطیفی می‌رسید که جلوتر از حردانی نزدیک به خط دروازه قرار داشت و آماده بود تا توپ را قطع کرده و به تور برساند. ولی قبل از اینکه توپ به او برسد، حسینی با کف دست آن را به سمت بیرون محوطه جریمه دفع کرد و مالکیت را از ذوب‌آهن گرفت. همین صحنه را باید نقطه عطف بازی نامید که باعث شد استقلال، گل دوم را نخورد. واکنشی که اگر نبود، استقلال به جای 3 امتیاز در بهترین حالت یک ولی به احتمال زیاد بدون امتیاز، زمین را ترک می‌کرد.

حسینی در یک صحنه دیگر هم به کمک تیمش آمد. او وقتی توپ بازیکنان ذوب‌آهن به داخل محوطه جریمه در دقیقه 2+90 رسید، آن را مهار کرد و بدون مکث، به فخرالدینی رساند که فضایی حدودا 50 متری بدون حضور هیچ بازیکنی از رقیب، پیش رو داشت. و همین توپ 9 ثانیه پس از شروع سریع بازی توسط حسینی، تبدیل به گل دوم استقلال شد.

5390