نعمتی و باز هم حسرت؛ چرا موقعیت ها را گل نمی‌کنی سیامک؟

نعمتی و باز هم حسرت؛ چرا موقعیت ها را گل نمی‌کنی سیامک؟

پایگاه خبری فوتبالی- سیامک نعمتی باز هم یک موقعیت بسیار مناسب گلزنی را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، سیامک نعمتی از بازیکنان شاخص این فصل تراکتوری هاست. بازیکن سابق پرسپولیس که با حضور حمید مطهری کمتر به بازی گرفته می‌شود و در بازی دیشب برابر فولاد هم در دقیقه ۷۷ به عنوان بازیکن جانشین به جای امیرحسین حسین زاده وارد میدان شد.

نعمتی که این فصل یک گل برای تی‌تی‌ها در بازی برابر آلومینیوم اراک در دور رفت به ثمر رسانده، بابت از دست دادن یک موقعیت بسیار مناسب گلزنی در بازی برابر سپاهان بسیار مورد انتقاد قرار می‌گرفت که دیشب باز هم نتوانست فرصت به دست آمده برابر دروازه فولاد را تبدیل به گل کند و با بی دقتی ضربه خود را به بالای دروازه کنت روانه کرد.

در شرایطی که تراکتور با نتیجه متزلزل یک بر صفر از میزبان خود پیش بود، نعمتی در دقایق انتهایی فرصت بی نظیری در مقابل دروازه تیم اهوازی به دست آورد که ضربه خود را به بی‌دقت‌ترین شیوه ممکن زد تا توپ با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رود.

این در حالی است که به ثمر رسیدن این گل علاوه بر تثبیت نتیجه برای تراکتور، می‌توانست برای شرایط خود سیامک هم بهتر باشد و وی علاوه بر رهایی از انتقادات هواداران، نظر مساعد حمید مطهری برای بیشتر بازی کردن را هم به دست بیاورد که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

1997