تصمیم دورتموند در مورد آینده ستاره منچستریونایتد

تصمیم دورتموند در مورد آینده ستاره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند بالاخره درباره آینده جیدون سانچو تصمیم گرفت و می خواهد این مهاجم انگلیسی را در سیگنال ایدونا پارک نگه دارد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از دعوای جیدون سانچو و اریک تن هاگ و انتقاد شدید این ستاره از سرمربی هلندی، سانچو دیگر جایی در برنامه های اریک تن هاگ نداشت و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گذشته به دورتموند قرض داده شد و در 12 بازی در بوندس لیگا موفق به زدن 2 گل شده است و البته در بازی هفته گذشته مقابل پاریسن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوش درخشید تا زنبور ها بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. 

حالا فلوریان پلاتنبرگ گزارش می دهد دورتموند علاقه مند به حفظ این وینگر تکنیکی برای یک فصل دیگر است و البته فقط به صورت قرضی، قادر به انجام این انتقال هستند، چون توانایی پرداخت مبلغ درخواستی شیاطین سرخ برای فروش دائمی را ندارند. البته فروش سانچو به آینده تن هاگ در الدترافورد نیز بستگی دارد. اگر تن هاگ ماندنی شود، یونایتد چاره ای جز خلاص شدن از دست سانچو را ندارد، اما اگر تن هاگ رفتنی شود، ممکن است بار دیگر سانچو را با پیراهن منچستریونایتد ببینیم. 

سباستین کهل اسطوره و مدیر ورزشی دورتموند در مصاحبه اخیر خود عنوان کرد که برای حفظ سانچو تلاش خواهد کرد.

4416