پاسخ به یک سوال؛ وضعیت ورود زنان به ورزشگاه به چه صورت است؟

پاسخ به یک سوال؛ وضعیت ورود زنان به ورزشگاه به چه صورت است؟

پایگاه خبری فوتبالی- بر خلاف شایعات منتشرشده، بانوان طرفدار استقلال، مشکلی برای حضور در ورزشگاه آزادی ندارند.

به گزارش فوتبالی، بازتاب گسترده حواشی زشت بازی پرسپولیس و سپاهان در رسانه‌ها و فضای مجازی – که هنوز هم ادامه دارد - ، در اولین قدم باعث شد که شورای تامین استان مازندران با حضور بانوان طرفدار نساجی و پرسپولیس در بازی فردای دو تیم مخالفت کند. البته که مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در مصاحبه با ایرنا مدعی شده این موضوع ربطی به حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان ندارد و سکوی ویژه بانوان هوادار نساجی به هواداران تیم مهمان اختصاص داده شده و این اتفاق در بازی نساجی و استقلال هم تکرار خواهد شد.

همین مساله باعث مطرح شدن برخی شایعات شد که بر اساس آن، ممکن است تا اطلاع ثانوی و تا آماده شدن زیرساخت‌های ممکن برای میزبانی از بانوان در ورزشگاه‌ها، آنها حق حضور در ورزشگاه‌ها را نداشته باشند.

بر اساس همین شایعه، بانوان طرفدار استقلال هم امکان رفتن به ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی تیم محبوبشان مقابل ذوب آهن را نخواهند داشت و مجبورند از تلویزیون، شاهد این بازی باشند.

این شایعات در حالی مطرح شده که پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی نشان می‌دهد تا این لحظه، هیچ محدودیتی برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، در نظر گرفته نشده و آنها به مانند سابق، می‌توانند بازیهای تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند.

فقط ورود مواد آتش‌زا ممنوع شد

حتما در هفته‌های گذشته شاهد آتش‌بازی هواداران تیمهای مختلف در ورزشگاه‌ها بوده‌اید. اتفاقی که اگرچه زیبایی خاص خودش را داشته اما گویا قرار است از این به بعد، از ورود مواد آتش‌زا به ورزشگاه جلوگیری شود و اگر در هر ورزشگاهی، قرار به آتش‌بازی باشد، با تیمی که طرفدارانش از مواد آتش‌زا استفاده کرده‌اند، برخورد خواهد شد.

1359