چهارتایی شدن تاتنهام مقابل لیورپول در شب درخشش صلاح

چهارتایی شدن تاتنهام مقابل لیورپول در شب درخشش صلاح

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، لیورپول در هفته های اخیر لیگ برتر انگلیس نتایج خوبی به دست نیاورد و همین نتایج بد موجب شدند تا لیورپول از کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس فاصله بگیرد.

حالا لیورپول یک برد خوب را به دست آورده است و موفق شده است تاتنهام را شکست بدهد و جایگاه سومی خود را در لیگ برتر انگلیس حفظ کند. در حقیقت هدف تیم یورگن کلوپ تا پایان فصل جاری حفظ جایگاه سومی خواهد بود. کلوپ در پایان فصل از لیورپول می رود و به نظر می رسد که قصد استراحت دارد.

در این بازی گل های لیورپول را محمد صلاح، اندرو رابرتسون، کودی گاکپو و هاروی الیوت به ثمر رساندند. محمد صلاح در این بازی علاوه بر گلی که زد، یک پاس گل هم داد و به طور کلی عملکرد خوبی داشت.

گل های تاتنهام هم توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به ثمر رسیدند. ابتدا لیورپول در این بازی چهار گل به ثمر رساند و سپس تاتنهام توانست دو تا از گل های خورده را جبران کند.

تماشای گل صلاح

1471