تیمی که 38 امتیاز بیشتر از فصل گذشته گرفته است

تیمی که 38 امتیاز بیشتر از فصل گذشته گرفته است

پایگاه خبری فوتبالی - اشتوتگارت در این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان عملکرد فوق العاده ای داشته است و توجه ها را به طور ویژه ای به خودش جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی ، شب گذشته اشتوتگارت موفق شد با نتیجه سه بر یک بایرن مونیخ را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. اشتوتگارت در این فصل از رقابت ها در رده سوم جدول بوندسلیگا قرار گرفته است. این تیم 67 امتیاز تا حالا به دست آورده است.

نکته جالب این جا است که اشتوتگارت در مقطع مشابه در فصل قبل، تنها 29 امتیاز گرفته بود. این تیم حالا 67 امتیازی است و 38 امتیاز بیشتر از فصل قبل گرفته است که این قضیه خودش یک رکورد است. در حقیقت تا حالا هیچ تیمی در بوندسلیگا نتوانسته بود تا این حد تفاوت میان دو فصل خود ایجاد کند و 38 امتیاز بیشتر از فصل قبل خود به دست بیاورد.

اشتوتگارت در فصل گذشته در رده شانزدهم قرار گرفته بود و با پلی آف توانسته بود خودش را در بوندسلیگای آلمان نگه دارد و به دسته پایین تر سقوط نکند اما حالا در رده سوم ایستاده است و سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است. اشتوتگارت به دنبال این است که در جایگاه دوم قرار بگیرد و فصل را بالا تر از بایرن مونیخ در بوندسلیگا تمام کند.

1471