گزارش ویژه/ 5 نکته عجیب از نساجی و پرسپولیس (ویدیو)

گزارش ویژه/ 5 نکته عجیب از نساجی و پرسپولیس (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - زندگی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر، این هفته به ایستگاه دوازدهم می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، نساجی هرگز نتوانسته پرسپولیس را شکست بدهد و دیگر از همان چند تساوی خانگی دوره‌های ابتدایی حضور در لیگ برتر هم خبری نیست. پرسپولیس حالا با رقیبی روبروست که هم خوب گل می‌خورد و هم خوب، می‌بازد.

* نمایش محشر دانیال

پرسپولیس در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ 22 در خانه 5 یک نساجی را برد. آن روز، احتمالا بهترین نمایش همه دوران دانیال اسماعیلی‌فر با پیراهن پرسپولیس رقم خورد. او دو دقیقه بعد از خوردن گل مساوی از نساجی، به شکلی دیدنی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و خودش در نیمه دوم، بریس و برد 3 یک را به 5 یک تبدیل کرد.

* تناقض حقیقی

در همان روز، علیرضا حقیقی دچار یک تناقض عجیب و غریب شده بود: اینکه درون دروازه نساجی ایستاده یا اینکه بازیکن پرسپولیس است؟ حقیقی آن روز، چند اشتباه مهلک داشت و پاس‌های اشتباه زیادی را به جای بازیکن خودی به بازیکن حریف داد مثل آنچه در صحنه گل دوم رقم خورد.

5 نکته خاص از بازیهای نساجی و پرسپولیس به انتخاب فوتبالی

* روز قهرمانی

هفته آخر لیگ 22 و رویارویی با نساجی در قائمشهر. آن روز، پرسپولیس باید برنده می‌شد تا بتواند جام را از سپاهان برباید و برای رقم خوردن این اتفاق کمتر از 4 دقیقه زمان لازم داشت. اشتباه مدافعان حریف و گل زودهنگام علی نعمتی و سپس 10 نفره شدن میزبان و گلهای دوم و سوم وچهارم و حتی 9 نفره شدن نساجی.

* کامبک

قصه 3 رویارویی اول دو تیم در قائمشهر، کپی برابر اصل بود. نساجی در خانه، گل اول را می‌زد، پرسپولیس با هر زحمتی که بود به بازی برگشت و گلش را وارد دروازه میزبان می‌کرد و درنهایت بازی با تساوی یک یک تمام می‌شد. این اتفاق در لیگ‌های 18، 19 و 20 رقم خورد. در دو فصل اخیر اما مهمان فرصت نفس کشیدن به میزبان نداد و برنده شد.

* شیریِ کمرشکن

حامد شیری، کلکسیونی از سوتی‌های مرگبار را برابر پرسپولیس با پیراهن نساجی دارد؛ گل به خودی در بازی رفت لیگ 18 که شکست تیم نکونام را قطعی کرد، آن اشتبا مرگبار در بازی برگشت لیگ 21 که به جای دفع توپ، دروازه‌بان خودی را دریبل زد و توپ را به مهاجم پرسپولیس سپرد و بالاخره بازی برگشت لیگ 22 که توپ در حال اوت شدن را با یک ضربه سر، اشتباه وبرعکس به بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه خودی رساند. نساجی، شانس آورد شیری تصمیم به وداع با فوتبال گرفت وگرنه این سیاهه، احتمالا پر و پیمان‌تر هم شده بود.

5390