پیش‌بازی سپاهان - استقلال خوزستان؛ پورموسوی از مورایس انتقام می‌گیرد؟

پیش‌بازی سپاهان - استقلال خوزستان؛ پورموسوی از مورایس انتقام می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - دو تیم بالا و پایین جدولی در اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان در اصفهان میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در اهواز با نتیجه ۳ بر ۱ به سود طلایی پوشان به اتمام رسید.

مورایس و شاگردانش پس از متوقف کردن پرسپولیس در آزادی، باید به فکر برد در بازی های پیش روی خود و امیدوار به توقف دو تیم بالاتر از خود در جدول باشند تا شاید شرایط جدولی این تیم در پایان فصل بهتر از رده سوم باشد و بر همین اساس آن ها باید فردا از سد میهمان قعر جدولی خود بگذرند و باید دید موفق به تکرار نتیجه برد برابر شاگردان پورموسوی خواهند شد یا نه.

در سمت مقابل آبی های جنوب جزو تیم هایی هستند که برای حفظ سهمیه خود در لیگ برتر می‌جنگند و نتیجه هر مسابقه می‌تواند برای آنها بسیار تعیین‌کننده باشد و به همین جهت قطعاً استقلال خوزستان نسبت به بازی رفت، حریف سرسخت‌تری برای مورایس و تیمش محسوب می‌شود. 

دو تیم ۱۳ بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند که سهم طلایی پوشان کسب ۸ برد بوده و استقلال خوزستان فقط یک بار به پیروزی رسیده است. بردی که به شش سال گذشته در شهر اهواز برمی‌گردد تا آبی‌ها در اصفهان هیچ گاه برنده نشده باشند و امیدوارند که فردا این طلسم شکسته شود.

نتیجه هفته گذشته: سپاهان در تهران مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسید و استقلال خوزستان در اهواز مقابل ملوان به تساوی یک بر یک دست یافت.

وضعیت در جدول: سپاهان با ۴۶ امتیاز سوم است و استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم جای دارد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

سپاهان - استقلال خوزستان

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۰

ورزشگاه نقش جهان اصفهان

تیم داوری: حسن اکرمی، مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری

1997