پیش‌بازی فولاد - تراکتور؛ باخت برابر با بحران!

پیش‌بازی فولاد - تراکتور؛ باخت برابر با بحران!

پایگاه خبری فوتبالی - شکست در بازی فردای فولاد و تراکتور برای هر دو تیم دردسرهای زیادی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، فولاد خوزستان در اهواز میزبان تراکتور است. دیداری که در بازی رفت و در تبریز با دبل سید مهدی حسینی با نتیجه دو بر صفر به سود تی‌تی‌ها به پایان رسید.

فولادی‌ها در شرایطی پای به میدان این مسابقه خواهند گذاشت که در هشت مسابقه قبلی خود هیچ بردی نداشته‌اند و آخرین سه امتیاز آنها به بازی برابر صنعت نفت آبادان برمی‌گردد که احمد آل نعمه هدایت قرمزهای خوزستانی را برعهده داشت. 

عبدالله ویسی از زمان حضور در راس کادرفنی فولاد هیچ بردی را نداشته تا این تیم حتی خطر سقوط را هم احساس کند و نبردن در بازی فردا می‌تواند حال و روز آن‌ها را بدتر از قبل کند.

در سمت مقابل تراکتور پس از جدایی پاکو خمز اگر چه توانسته در جام حذفی صعود کند و به استقلال هم نباخته ولی حمید مطهری با تیم جدید خود در نود دقیقه به بردی نرسیده و باتوجه به حضور ملوان پشت سر تراکتور، نبردن در بازی فردا می‌تواند تی‌تی‌ها را بسیار به دردسر انداخته و چه بسا وارد بحران کند و حتی امکان از دست رفتن جایگاه چهارمی این تیم را هم وجود دارد.

اما دو تیم ۳۷ مرتبه در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که سهم اهوازی ها ۱۳ برد بوده و تراکتور ۱۱ مرتبه برنده شده است. همچنین از آخرین پیروزی قرمزهای تبریزی برابر همرنگ خوزستانی در اهواز چیزی در حدود شش سال می‌گذرد و باید دید جدال فردای دو تیم چه نتیجه ای در بر خواهد داشت.

نتیجه هفته گذشته: فولاد در اراک به تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم رسید و تراکتور در تبریز برابر استقلال به نتیجه تساوی بدون گل بسنده کرد.

وضعیت در جدول: فولاد با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول جای دارد و تراکتور با ۴۱ امتیاز چهارم است.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد - تراکتور

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه شهدای فولاد اهواز

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی

1997