دو فولادی سراسر انگیزه؛ بی‌تاب درخشش مقابل تراکتور

دو فولادی سراسر انگیزه؛ بی‌تاب درخشش مقابل تراکتور

پایگاه خبری فوتبالی- دو‌ بازیکن فولاد انگیزه‌‌های ویژه‌ای برای دیدار برابر تراکتور دارند.

به گزارش فوتبالی، در کنار حساسیت جدولی بالای بازی با تراکتور برای تیم فولاد، دو بازیکن کنونی این تیم به دنبال درخشش مقابل شاگردان مید مطهری هستند. که این موضوع می‌تواند به نفع عبدالله ویسی و تیمش تمام شود.

اولین بازیکن، مهاجم‌ ۴۰ ساله و کهنه کار برزیلی فولاد یعنی لوسیانو پریرا است. شیمبا، در پنجره زمستانی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مدیران تراکتور برای حل مشکل گلزنی تیمشان بود که با عصبانیت و اعتراض شدید هواداران این تیم، در نهایت این انتقال رقم نخورد. 

جالب است بدانید که هواداران تراکتور در صفحه شخصی شیمبا و حتی همسر این بازیکن از این مهاجم برزیلی درخواست می کردند که پریرا به تیم آنها نیاید! در نهایت هم چنین انتقالی رقم نخورد تا لوسیانو راهی فولاد شود. این مهاجم که برترین گلزن دیدارهای تراکتور و فولاد با ۶ گل زده است، قطعاً در بازی فردا به دنبال اثبات خود به پرشورها خواهد بود.

دیگر بازیکن پرانگیزه تیم خوزستانی، علی شجاعی است. مدافع چپی که یکی از خریدهای ابتدای فصل تراکتور بود که به نوعی توسط کادر فنی وقت این تیم دیپورت شد تا شجاعی با ناراحتی بسیاری تبریز را ترک کند و حال باید دید فردا در اهواز برابر تبریزی‌ ها چه نمایشی از خود نشان خواهد داد.

1997