اتفاق عجیب در فوتبال اروپا؛ رونمایی از نسخه هلندی تراکتور- نفت تهران (عکس)

اتفاق عجیب در فوتبال اروپا؛ رونمایی از نسخه هلندی تراکتور- نفت تهران (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقی مشابه اتفاقات هفته پایانی لیگ چهاردهم، در هلند روی داده که خاطره آن بازی عجیب را زنده کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از به‌یادماندنی ترین اتفاقات لیگ ایران بدون شک بازی تراکتور و نفت تهران است. دیداری که در هفته آخر لیگ چهاردهم اتفاق افتاد و کسی باورش نمی‌شد که در دنیای دسترسی به اینترنت و اخبار همچین اشتباهی قابل رخ‌دادن باشد و نتیجه بازی همزمان سپاهان اشتباه اعلام شود.

 عده‌ای از هواداران تراکتور حتی تا پایان بازی هم بر تصور قهرمانی تیمشان بودند غافل از این که در بازی همزمان، یعنی دیدار سپاهان و سایپا، اتفاقات دیگری رقم خورده است. بعد از این بازی، رخ‌دادن یکی، دو اتفاق مشابه مشخص کرد که در هیجان عجیب و غریب و استرس بیش از حد فوتبال این اتفاقات خیلی هم نایاب نیست. در فوتبال روز دنیا هم مواردی کمیاب از این دست پیدا می‌شود. آخرین مورد مشابه شب گذشته در هلند اتفاق افتاد.

در لیگ دسته دوم هلند، شمارش معکوس برای صعود تیم رودا کرکراد از مدتی قبل آغاز شده بود اما هواداران ذوق زده این تیم قبل از پایان بازی جشن صعود را برپا کردند غافل از اینکه تیم‌شان روی کاغذ هنوز قهرمان نشده است. رودا با نتیجه 2 برصفر از حریف جلو بود و تنها اتفاقی که برای قهرمانی نیاز داشت توقف تیم سوم جدول یعنی خرونیخن بود که یک گل از حریف خورده بود.

گوینده ورزشگاه که برای قطعی شدن نتیجه بازی همزمان صبر نداشت پیش از موعد این باخت را اعلام کرده و صعود تیم رودا را تبریک گفت. به این ترتیب هواداران ذوق زده داخل زمین بازی هجوم بردند تا در کنار بازیکنان محبوب‌شان جشن صعود را برپا کنند غافل از اینکه در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده گل تساوی به ثمررسیده بود. جالب است که خرونیخن در دقیقه پایانی باز هم گل می‌خورد اما داور آن را مردود اعلام می‌کند.

پس از این ماجرا ویم فرینز گوینده ورزشگاه پارکشتاد لیمبورگ، به اشتباه خود اعتراف کرد و مسئولیت هرج و مرج ایجاد شده را برعهده گرفت. او گفته است: " یکسری اطلاعات غلط را به هواداران انتقال دادم. یکی به من گفت که تلستار گل زده است. افرادی هم که کنار من نشسته بودند داشتند اشک شوق می‌ریختند. همچنین بازیکنان از رختکن به زمین بازی برگشتند و همه داشتند جشن می‌گرفتند. بنابراین من هم فکر کردم که حتماً همه چیز تمام شده است. به همین دلیل هم از طریق بلند‌گوها اعلام کردم که تلستار گل زده است. کمی بعد اما خبر دادند که گل تلستار مردود اعلام شده است."

جشن زودهنگام هواداران تیم رودا اگرچه خراب شد اما آنها هنوز این شانس را دارند که جشنی دیگر برپا کنند و این بار باید با خود تیم خرونیخن بازی کرده و حتما با امتیاز از بازی بیرون بیایند.

4326