پیش‌بازی نساجی - پرسپولیس؛ ساکت سومین مدعی لیگ را متوقف می‌کند؟

پیش‌بازی نساجی - پرسپولیس؛ ساکت سومین مدعی لیگ را متوقف می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی نساجی و پرسپولیس دیداری با انگیزه‌های متفاوت برای دو تیم خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی با یک گل به سود قرمزهای پایتخت به پایان رسید.

نساجی در شرایطی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که تیم قائمشهری با دو برد اخیر خود توانسته از وضعیت بغرنج خود فاصله گرفته و به رقابت برای بقا در لیگ برتر بازگردد. نکته جالب اینکه تیم مازندرانی در سه بازی اخیر خود برابر سه تیم سپاهان، تراکتور و ذوب آهن گلی دریافت نکرده و باید دید فردا مقابل پرسپولیس چه شرایطی خواهند داشت.

شاگردان الهامی همچنین در بازی های اخیر خود برابر سپاهان به تساوی رسیده اند و تراکتور را هم شکست داده اند و باید دید مقابل سومین تیم مدعی لیگ برتر چه خواهند کرد و آیا می توانند شرایط خوب خود را ادامه دهند یا نه.

در سمت مقابل پرسپولیس هفته گذشته از بهترین فرصت برای صدرنشینی در روز توقف استقلال در تبریز استفاده نکرد تا همچنان پشت آبی ها در رده دوم باشد. شاگردان اوسمار در دو بازی اخیر خود برابر آلومینیوم و سپاهان نتیجه دلخواهشان را نگرفته‌اند و امیدوارند دیدار فردا، سومین بازی متوالی بدون برد آنها نباشد.

نکته آماری بسیار منفی برای نساجی این است که هیچگاه موفق به برد پرسپولیس نشده و از ۱۱ بازی لیگ برتری دو تیم، ۸ مرتبه شکست خورده و فقط به سه تساوی برابر قرمزهای تهرانی رسیده است. در کنار آمار نساجی، آمار ساکت الهامی هم برابر سرخ ها تعریفی ندارد و این سرمربی از ۸ رویارویی خود با پرسپولیس، فقط یک برد داشته و شش بار به این تیم باخته است.

نتیجه هفته گذشته: نساجی در اصفهان با دو گل از سد ذوب آهن گذشت و پرسپولیس در تهران به تساوی بدون گل مقابل سپاهان رسید.

وضعیت در جدول: نساجی با ۲۲ امتیاز در رده سیزدهم جای دارد و پرسپولیس با ۵۳ امتیاز دوم است.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران

نساجی مازندران - پرسپولیس

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه وطنی قائمشهر

تیم داوری: موعود بنیادی فر، علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی

1997