رویای ملوان درحال غرق شدن؛ سهمیه آسیایی از دست می‌رود؟

رویای ملوان درحال غرق شدن؛ سهمیه آسیایی از دست می‌رود؟

پایگاه خبری فوتبالی- ملوان ممکن است شانس کسب سهمیه آسیایی را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، ملوان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. مهدی تارتار با توجه به بضاعتی که داشته توانسته بهترین بهره را از مهره‌های خود ببرد و می‌تواند در انتهای فصل یک پایان رویایی داشته باشد و با حضور در جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ بیست و سوم را به پایان برساند و حتی موفق به کسب سهمیه آسیایی شود. 

ملوان که هم‌اکنون در جمع 8 برتر مسابقات جام حذفی هم قرار دارد می‌تواند نزدیک‌ترین راه آسیایی شدن را از همین تورنمنت طی کند و با کسب چهارمین قهرمانی خود در جام حذفی به لیگ سطح دوم آسیا صعود کند. حتی این امکان هم هست که ملوان به پلی‌آف سطح اول هم راه پیدا کند اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در جام حذفی سپاهان و تراکتور هم حضور دارند و باید ببینیم ملوانان می‌توانند با کنار زدن آن‌ها دست به کار بزرگی بزنند یا که اتفاق دیگری رقم می‌خورد. هرچند روی کاغذ سپاهان و تراکتور شلنس اصلی قهرمانی هستند. 

جدا از بحث جام حذفی، در لیگ برتر هم ملوانان شانس کسب سهمیه آسیایی را دارند اما خیلی زود باید به خودشان بیایند؛ آن‌ها از ۳ بازی قبلی خود تنها یک امتیاز گرفته‌اند و با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند و با رتبه چهارم که تراکتور در آن حضور دارد ۲ امتیاز فاصله دارند که قابل جبران است. ضمن این که یک بازی رودررو در تبریز هم با این تیم دارد؛ اگر سپاهان قهرمان جام حذفی شود و در لیگ برتر هم به مقاوم سوم برسد قوهای سپید می‌توانند با حضور در رتبه چهارم جدول امید زیادی به آسیایی شدن داشته باشد. قوهای سپید باید هرچه زودتر به خودشان بیایند و در ادامه راه بیشترین امتیاز را از ۵ بازی باقی مانده خود در لیگ برتر کسب کنند. 

۹۰۹۸