قابی از ستاره‌هایی که رویس در دورتموند با آن‌ها هم‌تیمی بوده است

قابی از ستاره‌هایی که رویس در دورتموند با آن‌ها هم‌تیمی بوده است

پایگاه خبری فوتبالی - دوران حضور مارکو رویس در بروسیا دورتموند هم به پایان رسیده است و این بازیکن در انتهای فصل جاری جمع زردپوشان را ترک می کند و باید دید که چه آینده ای در انتظارش است.

به گزارش فوتبالی ، مارکو رویس از سال 2012 تا حالا به طور ثابت در تیم اصلی بروسیا دورتموند حضور داشته است و با بازیکنان بزرگ زیادی در این باشگاه هم‌تیمی بوده است. در حقیقت رویس ستاره های زیادی را در بروسیا دورتموند دیده است. مارکو رویس یک بازیکن وفادار به بروسیا دورتموند بوده است و با وجود این که پیشنهاد هایی از تیم های بزرگ دیگر داشته است، اما همواره در جمع زردپوشان باقی مانده است.

از جمله ستاره هایی که مارکو رویس با آن ها در بروسیا دورتموند هم‌تیمی بوده است می توان ماریو گوتزه، رابرت لواندوفسکی، متس هوملز، عثمان دمبله، اوبامیانگ، ایلکای گوندوغان، جیدون سانچو، ارلینگ هالند، جود بلینگام و کریستین پولیشیچ را اسم برد.

مارکو رویس در حال حاضر 34 سال سن دارد. البته چیزی تا تولد 35 سالگی او نمانده است و او در 35 سالگی تصمیم گرفته است که دیگر قرارداد خود را با بروسیا دورتموند تمدید نکند. باید دید که او در آخرین فصل حضورش در دورتموند می تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود یا خیر.

1470