دو عکس از رویس در لباس دورتموند که 24 سال میان آن‌ها تفاوت وجود دارد

دو عکس از رویس در لباس دورتموند که 24 سال میان آن‌ها تفاوت وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مارکو رویس تصمیم گرفته است که در انتهای فصل جاری بروسیا دورتموند را ترک کند و به این ترتیب به دوران حرفه ای خود در این باشگاه خاتمه بدهد.

به گزارش فوتبالی ، رویس سال ها است که در بروسیا دورتموند حضور دارد. این بازیکن همواره به عنوان یک بازیکن وفادار به این باشگاه شناخته شده است چرا که ستاره های زیادی تصمیم گرفتند که بروسیا دورتموند را ترک کنند اما مارکو رویس همواره در دورتموند ماند و این تیم را ترک نکرد. مارکو رویس از سال 1996 تا 2006 در تیم آکادمی دورتموند حضور داشته است و در این تیم رشد یافته است. تصویر سمت چپ مربوط به سال 2000 است. رویس در آن زمان همان طور که گفته شد در آکادمی زردپوشان بوده است.

عکس سمت راست مربوط به سال جاری یعنی سال 2024 میلادی است و رویس به پایان کار خود در بروسیا دورتموند رسیده است. مارکو رویس از سال 2012 تا به امروز به طور ثابت در تیم اصلی بروسیا دورتموند حضور داشته است. این بازیکن البته مصدومیت هایی را هم در این سال ها تجربه کرده است اما هرگز قصد رفتن از دورتموند را نداشته است. او جدایی ستاره هایی مثل لواندوفسکی، بلینگام، گوتزه، گوندوغان و هالند را از دورتموند به چشم دید و باز هم در این باشگاه ماند.

1470