گاف عجیب بلندگوی ورزشگاه در هلند که هواداران تیم دسته دومی را گیج کرد!

گاف عجیب بلندگوی ورزشگاه در هلند که هواداران تیم دسته دومی را گیج کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران باشگاه رودا جمعه شب به درون زمین پریدند چرا که تصور می کردند که به لیگ دسته اول هلند صعود کرده اند اما این حقیقت نداشت و بلندگوی ورزشگاه، این مسئله را به اشتباه اعلام کرده بود!

به گزارش فوتبالی، در هفته ماقبل آخر لیگ دسته دوم هلند، رودا توانست کامبور را در خانه شکست بدهد تا فشار را روی باشگاه خرونینخن بگذارد. در حالی که خرونینخن با نتیجه یک بر صفر از تلستار عقب بود، از بلندگوی ورزشگاه رودا اعلام شد که صعود این تیم به لیگ  دسته اول هلند قطعی شده است. این مسئله باعث شد تا هواداران به درون زمین بپرند اما خرونینخن در وقت اضافه توانست گل تساوی را به ثمر برساند تا جشن خراب شود. بعد از آن، فردی از بلندگوی ورزشگاه به اشتباه اعلام کرد که تلستار گل زده تا هواداران همچنان گیج تر شوند!

رودا از سال 2014 نتوانسته در لیگ دسته اول هلند حضور داشته باشد و هواداران این تیم امید زیادی دارند تا بالاخره طلسم شکسته شود. رودا 41 سال در لیگ دسته اول هلند حضور داشت و یک دهه پیش به لیگ دسته دو سقوط کرد. آنها حالا باید منتظر اتفاقات هفته پایانی بمانند تا مشخص شود که آیا به همراه ویلم به لیگ دسته اول صعود می کنند یا نه. 

رودا در هفته پایانی به مصاف خرونینخن می رود تا یکی از دو تیم بتوانند به لیگ دسته اول هلند صعود کنند. هر کدام از دو تیم که پیروز شوند، صعودشان را قطعی می کنند در حالی که تساوی هم برای رودا کافی خواهد بود.

4125