آقای گل لالیگا برای خیرونا دردسرساز می‌شود؟

آقای گل لالیگا برای خیرونا دردسرساز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آرتم دووبیک، مهاجم این فصل خیرونا در حال حاضر بهترین گلزن فصل لالیگا است، اما ممکن است در ادامه برای باشگاهش دردسرساز شود.

به گزارش فوتبالی، خیرونا در این فصل شگفتی‌ساز رقابت‌های لالیگا بود و توانست با کسب نتایج درخشان، شانس بالایی برای به دست آوردن سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان داشته باشند. آن‌ها تا میانه فصل یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی بودند و در کورس قهرمانی با رئال مادرید، در بعضی هفته‌ها پیش افتادند، اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و در نهایت رقابت را به حریف قدرتمند خود واگذار کنند.

رویاپردازی آن‌ها برای خلق یک شگفتی بزرگ و کسب قهرمانی لالیگا عملی نشد. شاید اگر رئال مادرید تا این اندازه فوق‌العاده ظاهر نمی‌شد، آن‌ها می‌توانستند اتفاقی که برای لسترسیتی رقم خورد را تکرار کنند، اما باز هم نباید از کار بزرگ میشل و بازیکنانش به سادگی عبور کرد.

آرتم دووبیک، ستاره اوکراینی خیرونا در ابتدای فصل به این باشگاه کاتالونیایی پیوست و توانست بازی‌های درخشانی از خود به نمایش بگذارد. او بالاتر از ستاره‌هایی همچون لواندوفسکی، جود بلینگهام، آلوارو موراتا، آنتوان گریزمان و وینیسیوس جونیور، صدرنشین جدول گلزنان لالیگا است. او در اوج آمادگی قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند.

اما اخیرا اخبار منتشر شده است که ممکن است این ستاره برای تیمش دردسرساز شود. یک وکیل اوکراینی علیه دووبیک و باشگاه خیرونا شکایت کرده و معتقد است مدیربرنامه‌های این بازیکن در فرایند انتقال او به خیرونا مرتکب فرار مالیاتی شده است. گفته می‌شود اگر این موضوع اثبات شود، ممکن است خیرونا به دسته پایین‌تر سقوط کند.

1428