ناپولی به دنبال استخدام سرمربی ایتالیایی آث میلان

ناپولی به دنبال استخدام سرمربی ایتالیایی آث میلان

پایگاه خبری فوتبالی- استفانو پیولی سرمربی آث میلان که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد مورد توجه ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، میلان و استفانو پیولی پس از پایان این فصل راه خود را از هم جدا خواهند کرد و آینده هر دو طرف نامشخص است. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی ۵۸ ساله ممکن است به یک باشگاه بزرگ ایتالیایی برود.

مدتی است که تیم ناپولی تلاش می‌کرد آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب کند، اما حالا به گفته جیانلوکا دی مارزیو، استفانو پیولی اکنون یکی از محبوب ترین افراد برای نیمکت ناپولی است.

اورلیو دی لورنتیس رئیس باشگاه ناپولی به شکل قابل توجهی از این سرمربی ایتالیایی قدردانی می‌کند. سابقه خوب او در ایتالیا و تقاضای کمتر از نظر مبلغ قرارداد نسبت به سایر نامزدها برای ناپولی مورد توجه خواهد بود.

ناپولی قصد دارد پس از یک فصل نمایش غیر قابل قبول از تیمی که دوران بعد از کسب اسکودتو با لوچیانو اسپالتی را سپری می‌کرد، دوباره تیمی قدرتمند راهی رقابت‌ها کند تا باز هم مدعی قهرمانی سری آ شوند. دی لورنتیس قصد دارد در تابستان خریدهای بزرگی انجام دهد و او ابتدا پیش از خرید بازیکن باید به دنبال سرمربی بزرگ برای ناپولی برود.

۱۴۲۸