واکنش توخل به احتمال ماندن در بایرن مونیخ

واکنش توخل به احتمال ماندن در بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله پنج روز تا بازی برگشت رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همچنان آینده نیمکت باواریایی ها مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، توخل در میانه فصل اعلام کرد که فصل بعد  روی نیمکت بایرن مونیخ نخواهد نشست. بعد از ان باواریایی ها با گزینه هایی نظیر ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمن و رالف رانگنیک مذاکره کردند که از همه آنها پاسخ منفی شنیدند. حالا توخل در صحبت هایی جالب مدعی شده که احتمال ماندن در بایرن را رد نمی کند و بدین ترتیب ممکن است که همان طور که ژاوی نظرش را عوض کرد و در بارسلونا ماند، توخل نیز تصمیم بگیرد که در بایرن مونیخ ماندنی شود!

توخل در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شنبه میان بایرن مونیخ و اشتوتگارت گفت:" برای فسخ قراردادم به توافق رسیده ام اما هر قراردادی با توافق دو طرف می تواند نقض شود چرا که قرارداد داشتیم و تصمیم گرفتیم که آن را فسخ کنیم اما هر چیزی امکان پذیر است."

برخی معتقد هستند که موفقیت بایرن در لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی این تیم به نیمه نهایی باید باعث ماندنی شدن توخل شود به خصوص که باواریایی ها نتوانسته اند که گزینه مناسبی را برای نیمکت تیمشان در فصل آینده پیدا کنند. 

4125