برد بزرگ فجر؛ رجب‌زاده علیه ماموریت نیمه تمام

برد بزرگ فجر؛ رجب‌زاده علیه ماموریت نیمه تمام

پایگاه خبری فوتبالی - فجر سپاسی پیروزی بسیار شیرینی برابر صدرنشین لیگ آزادگان داشت.

به گزارش فوتبالی، لیگ آزادگان به هفته‌های جذاب خود رسیده و چهار تیم مدعی صعود به لیگ برتر تنور این رقابت ها را حسابی داغ کرده‌اند و البته رقابت برای حفظ سهمیه در لیگ یک هم بین پنج تیم پایین جدولی در جریان است که از این جمع پنج نفره، سه تیم راهی لیگ دو خواهند شد.

اما در مهم ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ آزادگان که دیروز به میزبانی شیراز برگزار می‌شد، فجر شهید سپاسی با سه گل از سد خیبر خرم آباد صدرنشین رقابتها گذشت تا سنگین ترین شکست فصل شاگردان رضا مهاجری را رقم زده باشد و حالا فجری‌ها هم جزو اصلی ترین مدعیان صعود لقب بگیرند.

البته سبزپوشان لرستانی همچنان با ۶۴ امتیاز در صدر قرار دارند و چادرملو اردکان که دیروز در تهران توانست سایپا را شکست دهد، با ۶۰ امتیاز دوم است و فجر سپاسی هم با یک بازی کمتر و‌ ۵۸ امتیاز در رده سوم جای گرفته که در صورت کسب سه امتیاز دیدار معوقه خود با استقلال ملاثانی می‌تواند ۶۱ امتیازی شده و در رده دوم قرار بگیرد. به این جمع باید نفت مسجدسلیمان را هم اضافه کرد که با ۵۵ امتیاز همچنان جزو شانس های صعود به لیگ برتر است.

اما برد درخشان فجری ها در بازی دیروز برابر خیبر موجب خوشحالی بی حد و حصر مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم شیرازی هم شد. بازیکن سابق ذوب آهن دومین سال حضور خود در فجر به عنوان سرمربی را سپری می کند و حالا با این برد بزرگ امیدوار است ماموریت نیمه تمام فصل گذشته خود یعنی صعود به لیگ برتر با تیم قدیمی استان فارس را محقق کند.

1997