دشمن شماره یک آلومینیوم در فولاد؛ مردی بازوبند به دست!

دشمن شماره یک آلومینیوم در فولاد؛ مردی بازوبند به دست!

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان فولاد به تنهایی باعث کسب چهار امتیاز تیمش مقابل آلومینیوم اراک شده است.

به گزارش فوتبالی، ساسان انصاری کاپیتان ۳۲ ساله و باتجربه فولادی‌هاست که این فصل هم یکی از اصلی‌ترین بازیکنان این تیم اهوازی بوده و توانسته با گل های خود که معمولا سه امتیازی بوده‌اند، امتیازات زیادی را برای تیمش به دست بیاورد.

یکی از این گل‌های سه امتیازی به بازی رفت فولاد و آلومینیوم در اهواز برمی‌گردد که ساسان توانست دروازه احمد گوهری را باز کرده و امتیازات کامل آن مسابقه را در خوزستان نگه دارد.

اما این مهاجم ریزنقش در بازی برگشت قرمزهای خوزستانی در اراک باز هم توانست دروازه آلومینیوم را باز کند و مانع از باخت شاگردان عبدالله ویسی در این بازی خارج از خانه شود تا به نوعی گربه سیاه تیم مجتبی حسینی محسوب شود که با گلهای خود به تنهایی چهار امتیاز فولاد مقابل سبزپوشان اراکی را دشت کرده است.

ساسان انصاری این فصل توانسته چهار بار برای تیمش گلزنی کند و چهار پاس گل هم ارسال کرده تا یکی از موثرترین بازیکنان باشگاه اهوازی باشد و باید دید در بازی بعدی مقابل تیم سابقش تراکتور چه عملکردی از خود بر جای خواهد گذاشت.

ویسی و طرفداران فولاد امیدوارند که کاپیتان تیمشان در بازیهای بعدی هم تاثیرگذار باشد تا فولاد از منطقه سقوط جدول فاصله پیدا کند.

1997