پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مونیخ مشخص شد

پاسخ رانگنیک به پیشنهاد بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش و اصلی ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ در فصل َآینده، به باواریایی ها پاسخ رد داد.

به گزارش فوتبالی، رانگنیک در روزهای اخیر در حال بررسی پیشنهاد بایرن مونیخ بود و در نهایت به این تیم پاسخ منفی داد. رانگنیک اعلام کرد که قصد ترک تیم ملی اتریش را ندارد. وی اظهار داشت :" از عملکرد و شرایطم کاملا لذت می برم و تصمیم گرفتم که با موفقیت به مسیر انتخابی خود ادامه بدهم. دوست دارم که اعلام کنم که این یک پاسخ منفی به بایرن نیست بلکه تصمیمی است که به خاطر تیمم و اهداف مشترکمان گرفتیم. حالا بیشترین تمرکز ما روی یورو خواهد بود و سعی می کنیم که تا بالاترین مراحل ممکن پیش برویم."

رانگنیک پس از تجربه ناموفق در منچستریونایتد می توانست هدایت یکی دیگر از تیم های بزرگ اروپا را به عهده بگیرد اما حالا تصمیم گرفته که به بایرن مونیخ پاسخ منفی بدهد. حالا باواریایی ها باید سراغ گزینه های دیگری بروند. زین الدین زیدان یکی دیگر از گزینه های رویایی آنهاست اما به نظر می رسد که زیزو عجله ای برای تصمیم گیری ندارد. در هر صورت بایرن مونیخ باید هر چه زودتر تکلیف نیمکتش پس از جدایی توخل را مشخص کند تا بر اساس ایده های مربی جدید، ترکیب فصل آینده را بچینند.

4125