تمجید سرمربی دورتموند از عملکرد ستاره تبعیدی منچستر یونایتد

تمجید سرمربی دورتموند از عملکرد ستاره تبعیدی منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – جیدون سانچو، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، توانست در لباس دورتموند، شبی پرفروغ را تجربه کند تا به تیمش کمک کند که به یک پیروزی مهم دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند، ادعا کرده است که از عملکرد جیدون سانچو، بازیکن قرضی تیمش مقابل پاری سن ژرمن، غافلگیر نشده است. سانچو در سال 2021، با انتقالی به ارزش 85 میلیون یورو، از دورتموند راهی منچستر یونایتد شد اما نتوانست تا در این تیم عملکرد خوب خود را ادامه دهد و پس از اینکه مشکلاتش با اریک تن هاگ، سرمربی فعلی شیاطین سرخ روز به روز شدیدتر می‌شد، دوباره به آلمان بازگشت.

ترزیچ، پس از عملکرد درخشان وینگر سمت راست تیمش مقابل پی اس جی، اذعان داشت که همیشه شاهد کیفیت سانچو در تمرینات تیمش بوده است:" شاید خیلی آسان نباشد که این کیفیت را وارد زمین بازی کنید، به خصوص وقتی که مدتی است ریتم خوبی نداشته اید. ما از کیفیت او مطلع هستیم و امروز دوباره شاهد آن بودیم. می‌دانستیم که به چنین عملکردی از جانب جیدون نیاز داریم." 

باید دید که با توجه به اینکه سانچو پس از بازگشت به جمع زنبورها، بیشتر به روزهای خوبش شبیه بوده است، آینده او به چه شکل رقم خواهد خورد و شاهد بازگشتش به اولدترافورد خواهیم بود یا فصل آینده نیز او را در لباس زرد رنگ دورتموند خواهیم دید."

2102