تساوی برابر تراکتور؛ چهارمین بازی بدون گل استقلال در لیگ 23

تساوی برابر تراکتور؛ چهارمین بازی بدون گل استقلال در لیگ 23

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال با تساوی مقابل تراکتور چهارمین بازی بدون گل زده خود در لیگ بیست و سوم را پشت سر گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، استقلال در جدال امروز خود مقابل تراکتور شانس پیروزی داشت اما مهاجمان این تیم در اندک موقعیت‌هایی که روی دروازه پورحمیدی ایجاد شد دقت لازم را نداشتند تا استقلال در نهایت با تساوی بدون گل تبریز را ترک کرد و حالا برای صدرنشین ماندن باید امیدوار به شکست نخوردن سپاهان مقابل پرسپولیس باشد.

جدال بدون گل با تراکتور یک آورده منفی دیگر را هم برای تیم جواد نکونام داشت. آبی‌ها در لیگ بیست و سوم و تا به اینجای کار که 25 مسابقه را انجام دادند در 4 بازی موفق به گلزنی نشده‌اند و در 21 بازی این فصل خود دروازه رقبای خود را باز کرده‌اند. علاوه بر تراکتور، شاگردان نکونام در فصل جاری در مصاف با تیم‌های سپاهان، فولاد و پرسپولیس (جدال با سپاهان در نیم فصل اول و بازی با پرسپولیس در نیم فصل دوم) هم در فاز گلزنی دچار مشکل بودند و جدال با این رقبا را بدون گل زده به پایان رساندند.

این آمار برای رقیب مستقیم استقلال در راه قهرمانی تا پیش از جدال امروزش با سپاهان هم 4 مسابقه بوده است؛ پرسپولیس در این فصل در تقابل با تیم‌های ملوان، سپاهان (نیم فصل اول)، آلومینیوم و استقلال ( در نیم فصل دوم) موفق به گلزنی نشده است. 

9098