4 بازیکن خارجی در ترکیب اصلی پرسپولیس

4 بازیکن خارجی در ترکیب اصلی پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- خط دفاعی تمام خارجی پرسپولیس قرار است مقابل بهترین خط حمله لیگ صف‌آرایی کند و دروازه بیرانوند را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، ترکیب پرسپولیس برای اولین بار در این فصل با 4 بازیکن خارجی به میدان خواهد رفت. این ترکیب نشان می‌دهد که اوسمار ویرا از تمام توان خود برای این بازی استفاده کرده تا بازنده از بازی مرگ و زندگی بیرون نیاید.

پرسپولیس در این سال‌ها در زمان برانکو و بعد از آن یحیی گل‌محمدی، بیشتر از همه روی استفاده از بازیکنان داخلی استوار بود. دو مربی قبلی به بازیکنان داخلی خود بیش از بازیکنان خارجی اعتقاد داشتند و به همین دلیل تعداد این بازیکنان معمولا خیلی در ترکیب اصلی قرمزها زیاد نبود.

اوسمار البته خوش‌شانس هم هست که بازیکنان با کیفیت خارجی را در اختیار دارد که در صورت نیاز مانند بازی با سپاهان بتواند از آنها استفاده کند. گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و هنانوف چهار بازیکنی هستند که در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند که 3 بازیکن خارجی در فاز دفاعی حضور دارند و خط دفاعی کاملا خارجی را برای پرسپولیس ساخته‌اند

در این میان حضور هنانوف در ترکیب اصلی به دلیل محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر هم از نکات جالب و البته نگران‌کننده بازی است. این بازیکن در طول فصلی که گذشت در بازی‌هایی که به عنوان تعویضی به میدان آمده کمتر از 90 دقیقه در ترکیب حضور داشته و حالا در این بازی حساس احتمالا باید بیش از 90 دقیقه مقابل سپاهان از جناح راست تیمش محافظت کند. اورونوف در حال حاضر با 2 گل زده در میان بهترین گلزنان تیمش جای دارد و ویرا امیدوار است که این بازیکن بتواند در این بازی با بهبود آمارش پرسپولیس را در صدر نگه دارد.

در آن سوی میدان مورایس تنها یک بازیکن خارجی را در ترکیب قرار داده و آن هم دابو در خط دفاع است.

4326