حمایت کاپیتان بایرن مونیخ از مدافع آسیایی تیمش

حمایت کاپیتان بایرن مونیخ از مدافع آسیایی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ در دیدار تیمش مقابل رئال مادرید شب پراشتباهی را پشت سر گذاشت و مورد انتقادات زیادی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در جریانی دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آره‌نا به مصاف همدیگر رفتند که در نهایت این دیدار حساس و دیدنی با تساوی 2-2 به اتمام رسید. لروی سانه و هری کین گل‌های تیم میزبان را به ثمر رساندند و در آن سو، وینیسیوس جونیور هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کرد.

نکته جالب توجه در خصوص این بازی، عملکرد ضعیف کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ بود. در شبی که توماس توخل توانست مهره‌های هجومی رئال مادرید از جمله جود بلینگهام و رودریگو را از جریان بازی خارج کند، کیم مین جائه با اشتباهات خود دو فرصت طلایی در اختیار وینیسیوس جونیور قرار داد و این بازیکن برزیلی نیز قدر موقعیت‌های خود را دانست.

این موضوع باعث شد تا خیلی از هواداران عدم پیروزی تیمشان را مقابل رئال مادرید اشتباهات این مدافع آسیایی بدانند؛ اما کاپیتان بایرن مونیخ، مانوئل نویر، نظر دیگری دارد. او در حمایت از کیم مین جائه گفت: «ما در رختکن درباره اتفاقات بازی حرف زدیم. اشتباهات در فوتبال طبیعی هستند. این به این معنا نیست که کیم در بازی‌های آینده هم اشتباه می‌کند؛ هرچند که در همین بازی هم کم‌اشتباه بود. او در قسمت‌هایی از بازی عملکرد خوبی از خودش نشان داد. او در برخی لحظات تعیین‌کننده تصمیم درستی نگرفت، که در فوتبال همیشگی است.»

1428