با شکست رکورد فرانتس پوشکاش؛ لوکا مودریچ مسن ترین بازیکن رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد

با شکست رکورد فرانتس پوشکاش؛ لوکا مودریچ مسن ترین بازیکن رئال مادرید در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد

پایگاه خبری فوتبالی- لوکا مودریچ با حضور در دیدار دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا به یک رکورد جدید رسید.

به گزارش فوتبالی، در شب تساوی ۲-۲ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا لوکا مودریچ ستاره اهل کرواسی تیم رئال مادرید در نیمه دوم و دقایق پایانی بازی به جای تونی کروس وارد زمین بازی شد و یک رکورد جالب توجه را به نام خود ثبت کرد. لوکا مودریچ با حضور در دیدار سه شنبه شب رکورد فرانس پوشکاش را شکست و با ۳۸ سال و ۲۳۴ روز سن به مسن ترین بازیکن رئال تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است.

رئال مادرید پیش از این و در ماه های گذشته قصد داشت خداحافظی مودریچ را قبل از پایان فصل اعلام کند تا بازیکن بتواند با هواداران خداحافظی با شکوه‌ تری داشته باشد زیرا لوکا مودریچ از بازی نکردن خود در میانه فصل بسیار ناراضی بود، اما ترجیح می داد در مورد آن اظهار نظر کند. زیرا نمی خواست خاطرات خوب خود با تیم را خراب کند اما حالا داستان متفاوت شده است.

به نظر می رسد هم باشگاه رئال مادرید و کارلو آنچلوتی و هم شخص لوکا مودریچ تمایل به یکسال دیگر حضور این بازیکن در سانتیاگو برنابئو دارند تا شاید آلبوم‌ افتخارات این ستاره اهل کرواسی در سن نزدیک به ۴۰ سالگی با کسب جام های بیشتر در فصل جاری و آتی رنگ و بوی متفاوت تری از قبل به خود بگیرد.

۱۰۰۹