عکس؛ ستاره رئال مادرید و گرفتن جایزه بهترین بازیکن زمین مقابل بایرن مونیخ

عکس؛ ستاره رئال مادرید و گرفتن جایزه بهترین بازیکن زمین مقابل بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید پس از بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در ورزشگاه آلیانز آرنا به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه ویژه خود را دریافت کرد.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا به نتیجه تساوی دو بر دو رسیدند و حالا باید دید که در بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو چه اتفاقاتی می افتد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی فینال این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

در بازی امشب، این وینیسیوس جونیور بود که هر دو گل رئال مادرید را مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند. وینی جونیور در دقیقه 24 بازی روی یک فرار سریع با پاس تونی کروس موفق شد دروازه مانوئل نویر را باز کند. در دقیقه 83 بازی هم وینی جونیور از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

او پس از پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد. وینیسیوس جونیور در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پنج گل به ثمر رسانده است. هواداران رئال مادرید امید زیادی به این بازیکن دارند تا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو عملکرد خوبی مقابل بایرن مونیخ داشته باشد و موجب صعود رئال مادرید به فینال شود.

1470