تراکتور - استقلال؛ ۱۶۵۱ روز پیش باتماشاگر در تبریز!

تراکتور - استقلال؛ ۱۶۵۱ روز پیش باتماشاگر در تبریز!

پایگاه خبری فوتبالی - از آخرین بازی تراکتور و استقلال در تبریز با حضور تماشاگر چیزی حدود چهار سال و شش ماه و یازده روز می‌گذرد.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌ های تراکتور و استقلال همواره یکی از بازی ‌های جذاب لیگ برتر است. دیداری که فردا به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد و باتوجه به حساسیت‌ های جدولی و تاثیر نتیجه این مسابقه بر روی قهرمان لیگ برتر حساسیت ویژه ای هم دارد.

این دیدار علاوه بر استقلال برای تی‌تی‌ها هم اهمیت ویژه‌ای دارد و این تیم که با انتقاد بزرگی مبنی بر نتیجه نگرفتن مقابل تیمهای مدعی رو‌به‌روست، نمی‌خواهد یک فصل فوتبالی را بدون کسب برد برابر سه تیم بالای جدول به پایان برساند و البته برای کسب سهمیه آسیایی هم به سه امتیاز بازی فردا نیاز مبرمی دارد.

بر همین اساس احتمالاً بازی فردا یک دیدار پرتماشاگر باشد و حضور استقلال در تبریز در کنار این حساسیت‌ها باعث شود تا تماشاگران زیادی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بروند. اما شاید جالب باشد بدانید که این بازی مهیج آخرین بار بیش از چهار سال پیش در تبریز با حضور تماشاگران برگزار شده است.

چهار سال و شش ماه و یازده روز پیش یعنی چیزی معادل ۱۶۵۱ روز قبل دیدار تراکتور و استقلال در تبریز با حضور طرفداران در استادیوم برگزار شد که استقلال با درخشش و هت تریک شیخ دیاباته با نتیجه ۴ بر ۲ از سد میزبانش گذشت.

مسابقه‌ای که با حضور گسترده هواداران تراکتور همراه بود و این حضور مورد توجه رسانه های ورزشی دنیا هم قرار گرفت و برای اولین بار بود که تصاویر هوایی از ورزشگاه یادگار در صفحات پرطرفدار فوتبالی دنیا انتشار یافت و باید دید پس از این انتظار طولانی، جو ورزشگاه بزرگ تبریز فردا به چه صورتی خواهد بود.

1997