ابهام بزرگ در اردوی آبی؛ آرمین به تراکتور می‌رسد؟

ابهام بزرگ در اردوی آبی؛ آرمین به تراکتور می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی- درباره احتمال حضور یا غیبت آرمین سهرابیان در بازی با تراکتور اخبار ضد و نقیضی منتشر شده است.

به گزارش فوتبالی، استقلال فردا در حساس‌ترین مسابقه‌اش تا پایان لیگ برتر، باید با تراکتور بازی کند.

برای استقلال پیروزی در این مسابقه به شدت اهمیت دارد. چرا که اگر نتواند تراکتور را شکست بدهد و پرسپولیس بتواند سپاهان را مغلوب کند، صدر جدول به دست قرمزهای پایتخت خواهد افتاد.

تاکتیک اصلی استقلال در این فصل بر مبنای گل نخوردن و سپس از استفاده از حداکثری از موقعیت‌های بوده است. تاکتیکی که تا اینجای فصل به شکل مناسبی اجرا شده است.

فردا هم استقلال با توجه به این که میهمان است و مقابل ده‌ها هزار نفر از هواداران تبریزی به زمین می‌رود به احتمال زیاد با همین تاکتیک بازی خواهد کرد.

اما چیزی که کمی استقلالی‌ها را نگران کرده، احتمال غیبت یکی از بهترین مدافعان این فصل استقلال در بازی فرداست. آرمین سهرابیان مدتی است مصدوم است و هنوز مشخص نیست به بازی فردا می‌رسد یا نه.

درباره اهمیت حضور سهرابیان در قلب دفاع استقلال همین بس که هفته گذشته دروازه این تیم در غیاب آرمین و در بازی با شمس آذر قزوین دو بار باز شد. هر چند که استقلال آن مسابقه را 3 بر دو برد!

استقلال، رافائل سیلوا مدافع برزیلی‌اش را هم در اختیار ندارد. به همین در حال حاضر روزبه چشمی، ایمان سلیمی و محمد حسین مرادمند تنها مدافعان این تیم هستند که می‌توانند در سیستم سه‌دفاعه در قلب دفاع بازی کنند. تازه روزبه هم پست اصلی‌اش هافبک است و به خاطر کمبود مدافع در خط دفاعی بازی می‌کند.

حالا خبرهای ضد و نقیضی درباره احتمال حضور سهرابیان در بازی فردا به گوش می‌رسد. اگر آرمین به بازی با تراکتور برسد جای ایمان سلیمی را خواهد گرفت. اما اگر سهرابیان به این بازی هم نرسد جواد نکونام ناچار است باز هم از ترکیب روزبه چشمی، محمد حسین مرادمند و ایمان سلیمی در قلب دفاع استفاده کند.

نکته نگران کننده اما این است که این 3 نفر تنها دارایی استقلال در قلب دفاع هستند. اگر یک نفر از آنها در جریان بازی مصدوم یا اخراج شوند جواد نکونام مدافع وسط تخصصی دیگری ندارد تا به جای آنها به زمین بفرستد!

1359