پاسخ مطهری به سبک بازی استقلال: احترام می‌گذارم

پاسخ مطهری به سبک بازی استقلال: احترام می‌گذارم

پایگاه خبری فوتبالی - حمید مطهری می‌گوید به سبک بازی استقلال احترام می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال باید در یک بازی حساس فردا در تبریز مقابل تراکتور قرار بگیرد و نتیجه این مسابقه می‌تواند تاثیر زیادی بر روی جدول رده بندی لیگ برتر و حتی قهرمان لیگ برتر داشته باشد.

اما یکی از سوالات مطرح شده از حمید مطهری، مربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با استقلال به سبک بازی استقلال مربوط می‌شد. جایی که یک خبرنگار از مطهری پرسید که گفته می‌شود سبک بازی استقلال به گونه‌ای است که بازی حریف را به هم می زند و نظر این مربی درباره این سبک در آستانه بازی فردا چیست.

مربی سابق تیم ملی اما واکنش محترمانه‌ای به این پرسش داشت و مدعی شد به عنوان یک مربی به تمامی سبک‌های فوتبالی احترام می‌گذارد و سبک بازی آبی‌ها هم برای وی مورد احترام است و سعی می‌کنند از این فرصت استفاده کرده و بهترین خود را ارائه دهند.

پاسخ مطهری به این پرسش چنین بود: «در رابطه با سبک استقلال هم بگویم که در فوتبال سبک‌های مختلفی وجود دارد و من به عنوان مربی که کارش این است به همه سبک‌ها احترام می‌گذارم. اینکه بگوییم فوتبال تخریبی یا دفاعی، به هر حال یک سبک است و من به همه سبک‌ها احترام می‌گذارم. هر تیمی می‌تواند سیستم  و سبک مورد علاقه خودش را داشته باشد و استقلال هم تیم قابل احترامی است. می‌خواهیم از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم و بهترین خودمان را ارائه دهیم.»

مطهری همچنین در پاسخ به سبک فوتبالی خود در بازی با ذوب‌آهن و اظهارات محمد ربیعی که گفته بود سبک بازی تراکتور در عرض دو هفته تغییرات قابل توجهی هم داشته مدعی شد که آن‌ها در بازی جام حذفی برابر گاندوها به دنبال پیروزی بودند و به این مهم دست پیدا کردند.

مربی تراکتور در این زمینه هم چنین پاسخ داد: «مالکیت توپ ما مقابل ذوب‌آهن خیلی بیشتر از حریف بود و فوتبال کلاسیک ارایه دادیم. برخی روزها برد برای تیم حیاتی است و مجبور می‌شویم از فلسفه‌مان دور شده و به دنبال آیتم‌های دیگر باشیم. ما در بازی با ذوب‌آهن به اجبار از این سبک استفاده کردیم و جواب داد. با تغییر مربی، تغییر سبک رخ می‌دهد و در دیدار با ذوب‌آهن می‌خواستیم تیم غیرقابل پیش‌بینی باشیم و نتیجه داد و توانستیم برنده شویم.»

مطهری همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا برای بازی فردا سورپرایزی خواهد داشت یا نه هم اظهار داشت که برای دیدن پاسخ این سوال تا فردا منتظر بمانند!

1997