تردید تا آخرین لحظه؛ اوسمار تکلیف بیرانوند را روشن نکرد!

تردید تا آخرین لحظه؛ اوسمار تکلیف بیرانوند را روشن نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس درباره حضور یا غیبت بیرانوند در بازی با سپاهان حرف‌های مبهمی زد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که یک روز تا برگزاری مسابقه حساس پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باقی مانده است اما هنوز تکلیف حضور یا غیبت علیرضا بیرانوند در این مسابقه روشن نیست.

بعد از شکست پرسپولیس در بازی با آلومینیوم و حذف از جام حذفی، هواداران پرسپولیس بیش از پیش به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان احساس نیاز کردند. هر چند امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس روی 4 گلی که دریافت کرد مقصر نبود.

در ابتدای هفته هم پرسپولیسی‌ها به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان امیدوارتر شده بودند اما در یکی دو روز اخیر خبرها در این باره چندان امیدوار کننده نبود و حتی گفته می‌شود بیرانوند شخصا تصمیم گرفته تا در این مسابقه هم به زمین نرود تا مصدومیتش تشدید نشود.

امروز نشست خبری اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس برگزار شد و قابل پیش‌بینی بود که خبرنگاران حتما درباره بیرانوند از او خواهند پرسید. این اتفاق افتاد اما پاسخ اوسمار هم چندان روشن نبود.

سرمربی پرسپولیس گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.»

برخی از فوتبالدوستان و اهالی رسانه هم معتقدند اوسمار تصمیمش را درباره بیرانوند گرفته است و خودش می‌داند که بیرو به این بازی می‌رسد یا نه. اما برای این که سپاهانی‌ها در سردرگمی نگه دارد جواب روشنی در این باره نمی‌دهد.

اوسمار البته در نشست خبری امروزش دوباره از امیررضا رفیعی تمجید کرد و گفت: «فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.»

1359