پاسخ اوسمار به کری‌خوانی نورافکن (عکس)

پاسخ اوسمار به کری‌خوانی نورافکن (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس و سپاهان همیشه حساس است و اگر پای یک جام هم به این بازی بسته باشد که دیگر حساسیت را به اوج می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ای که قرار است پرسپولیس و سپاهان به مصاف هم بروند انتظار هر اتفاقی را می‌توانید داشته باشد. چند فصلی است که بازی این دو تیم حتی از دربی تهران جنجالی‌تر و حساس‌تر شده است. 

کری‌های عجیب و غریب، بیانیه‌های پرسروصدا و هر اتفاقی که جنگ روانی قبل از بازی را بتواند به نفع دو تیم تغییر بدهد در روزهای قبل از این بازی خواهید دید. به همین دلیل عجیب نیست که حتی پای حیات وحش و راز بقا هم به این بازی باز شود!

 امید نورافکن بازیکنی که زمانی کری‌خوانی‌هایش برای استقلال هواداران این تیم را عصبانی می‌کرد مدتی است تغییر رویه داده و به کری‌خوانی برای پرسپولیس روی آورده است! این بازیکن با با انتشار عکسی از یک پلنگ که در حال شکار سوسمار است و استفاده از هشتگ سپاهان برای پلنگ جنجال‌آفرین شده است.

 البته هواداران پرسپولیس هم با انتشار عکس و یادآوری نقش نورافکن با پرکردن آفساید در به ثمررسیدن گل قهرمانی پرسپولیس مقابل سپاهان جواب او را دادند.

این کری‌خوانی حتی به کنفرانس مطبوعاتی اوسمار هم راه پیدا کرد و باعث شد تا خبرنگاران نظر این مربی را در مورد این عکس جویا شوند. 

البته همانطور که انتظار می‌رفت اوسمار بدون جوگیری و کری‌خوانی پاسخی منطقی به این سوال جنجالی داد. او در این مورد گفت:« نمی‌دانم چه گفته‌اند و نمی‌توانم در مورد استوری‌ای که ایشان گذاشته‌اند، نظر بدهم اما به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد و از سوتی که داور می‌زند تا پایان که داور سوت می‌زند کارش را به خوبی انجام دهد.»

4326