پدیده برزیلی در چه صورتی به جدایی از بارسلونا رضایت خواهد داد؟

پدیده برزیلی در چه صورتی به جدایی از بارسلونا رضایت خواهد داد؟

پایگاه خبری فوتبالی - چهار ماه پس از پیوستن ویتور روکه به بارسلونا و در حالی که امیدهای زیادی در مورد این بازیکن برزیلی ایجاد شده بود، او نمی داند که فصل آینده در بارسا خواهد بود یا نه.

به گزارش فوتبالی، روکه تا سال 2031 با بارسلونا قرارداد دارد اما ممکن است که کاتالان ها تصمیم بگیرند که او را فصل آینده قرضی به تیمی دیگر بدهند تا هم بتواند تجربه اندوزی کند و هم جا برای ثبت قرارداد بازیکنان دیگر باز شود. در حقیقت مصدومیت گاوی باعث شد تا بارسا این فرصت را به دست بیاورد تا با رعایت فیرپلی مالی، اسم روکه را به لیست اضافه کند اما گاوی در پایان فصل از مصدومیت برمی گردد. 

دیروز ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در مورد احتمال جدایی قرضی روکه گفت:" آسان نیست که در سن او به لیگ جدیدی بروی. به اعتماد به نفس نیاز دارد و در موردش تصمیم خواهیم گرفت. می تواند در آینده در بارسا بازی کند چرا که کیفیتش را دارد."

موندودپورتیوو گزارش داده است که روکه فعلا به فصل بعد فکر نمی کند و در حال حاضر می خواهد از آخرین بازیهای فصل استفاده کند. این بازیکن در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یا ال کلاسیکو صاحب فرصت نشد و کلا دو بار در لالیگا فیکس بوده و در مجموع یازده بازی خود در بارسلونا فقط 276 دقیقه داشته است. او توانسته دو گل در بارسلونا بزند. در حال حاضر روکه و اطرافیانش به گزینه جدایی قرضی فکر نمی کنند. تیگرینیو در تلاش است تا به بهترین شکل با بارسلونا هماهنگ شود و سعی می کند که از  دقایقش استفاده کند.

اگر روکه در هفته های پایانی فصل به اندازه کافی صاحب فرصت نشود، به گزینه جدایی فکر خواهد کرد. این بازیکن اما فعلا فقط و فقط به موفقیت در پیراهن آبی و اناری ها می اندیشد.

4125