واکنش گواردیولا به رقابت با آرسنال بر سر قهرمانی لیگ برتر انگلیس

واکنش گواردیولا به رقابت با آرسنال بر سر قهرمانی لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچسترسیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ناتینگهام فارست رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر منچستر سیتی و آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس هستند و این دو تیم رقابت نزدیکی با هم بر سر قهرمانی دارند. پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی پس از بازی تیمش مقابل ناتینگهام فارست به این قضیه واکنش نشان داد و گفت:" کافی است که در چهار بازی باقی مانده فقط یک مساوی داشته باشیم؛ در آن صورت آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود. این رقابت شبیه به رقابتی است که با لیورپول در سال های پیش بر سر قهرمانی داشتیم. بعید است که آرسنال امتیاز از دست بدهد. طبیعی است که ما دوست داریم آرسنال شکست بخورد اما چنین اتفاقی از کنترل ما خارج است. آن ها مقابل تاتنهام خیلی خوب بودند."

گفتنی است که در حال حاضر منچستر سیتی با یک بازی کمتر از آرسنال، تنها یک امتیاز کمتر از این تیم دارد و در رده دوم جدول ایستاده است. هفته های پایانی این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس بسیار حساس خواهند بود. منچسترسیتی اگر تمام بازی های باقی مانده خود را ببرد قهرمان می شود.

1470