استخدام سرمربی سابق اسپانیا مورد قبول هواداران آث میلان نیست

استخدام سرمربی سابق اسپانیا مورد قبول هواداران آث میلان نیست

پایگاه خبری فوتبالی- گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه میلان با جولن لوپتگی سرمربی اسپانیایی به توافق رسیده اما هواداران روسونری انتخاب او را به عنوان سرمربی فصل آینده این تیم قبول ندارند.

به گزارش فوتبالی، با توجه به عدم کسب نتایج قابل قبول و نارضایتی هواداران میلان از استفانو پیولی سرمربی این تیم انتظار می‌رود که او در پایان فصل تیم را ترک کند. حالا که صحبت از گزینه‌های جانشین او در نیمکت باشگاه صحبت می‌شود گزینه‌ی اول مدیران این تیم جولن لوپتگی سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا، پورتو، رئال مادرید، سویا و وولز است.

اما لوپتگی‌ گزینه‌‌ی مدنظر هوادران میلان نیست و آنها ترجیح می‌دهند مدیران به دنبال گزینه‌های بزرگ‌تر برود. در همین حال باشگاه وستهام نیز برای فصل آینده به استخدام سرمربی اسپانیایی چشم دارد اما به آنها گفته شده اولویت او پیوستن به میلان است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که میلان با لوپتگی بر سر قراردادی ۳ ساله به توافق شفاهی دست پیدا کرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد مدیران میلان زیاد به خواسته هواداران خود توجهی ندارند.

هواداران میلان خواستار حضور آنتونیو کونته هستند، اما تا کنون مدیران باشگاه با او مذاکره نکرده‌اند. گفته می‌شود مدیریت او را از لیست نامزدها حذف کرده است. تیاگو موتا علاقه‌مند به حضور در یوونتوس است و میلان پس از چندین ماه تلاش نتوانست موتا را جذب کند. اما کاردیناله راه حل متفاوتی در ذهن دارد و می‌خواهد با برنامه‌های خودش پیش برود. ۱۴۲۸