ستاره خط دفاعی بارسلونا در لیست خرید تابستانی منچستریونایتد

ستاره خط دفاعی بارسلونا در لیست خرید تابستانی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی خود تصمیم دارد تا برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا را در تابستان امسال به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی در تابستان پیش رو، رونالد آرائوخو است. بازیکنی که در فصل‌های اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار بارسلونا بوده و توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب کاتالان‌ها به دست بیاورد.

منچستریونایتد در این فصل آسیب زیادی از خط دفاعی متزلزل خود دید. آن‌ها در خیلی از بازی‌ها از حریف خود پیش افتادند و حتی سوار بر بازی بودند، اما در دقایق پایانی به‌خاطر اشتباهات فردی و ساختار دفاعی متزلزل، نتوانستند برتری را حفظ کنند و در دقایق آخر 3 امتیاز مسابقه را از دست دادند.

آن‌ها تصمیم دارند تا در تابستان یک یا چند مدافع را به فروش برسانند و سراغ خرید مدافعان جدید بروند. رافائل واران، یکی از گزینه‌های جدی شیاطین سرخ برای جدایی در تابستان است و اگر این اتفاق بیافتد، منچستری‌ها به سراغ یک مدافع باکیفیت خواهند رفت.

برخی منابع خبر داده بودند که سران باشگاه انگلیسی می‌خواهند برای جذب لنی یورو، مدافع جوان فرانسوی تیم لیل وارد رقابت شوند. حالا نام رونالد آرائوخو، به‌عنوان دیگر گزینه مدیران باشگاه مطرح شده است. به نقل از نشریه اسپانیایی رلوو، منچستریونایتد شرایط رونالد آرائوخو، مدافع 25 ساله اورگوئه‌ای را زیر نظر دارد.

بارسلونا نیاز دارد در تابستان امسال حداقل یک بازیکن مهم خود را به فروش برساند و آرائوخو نیز یکی از گزینه‌های آن‌ها برای کسب درآمد در تابستان است. اگر منچستریونایتد پیشنهاد قابل توجهی ارائه کند، احتمالا مدیران بارسلونا با آن موافقت می‌کنند.

1428