مهم‌ترین گل زندگی نقی‌زاده؛ خاطره فراموش نشدنی علیه آرزوهای پرسپولیس

مهم‌ترین گل زندگی نقی‌زاده؛ خاطره فراموش نشدنی علیه آرزوهای پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی - شاید بتوان گفت علیرضا نقی‌زاده ویژه‌ترین چهره آلومینیوم در برتری بزرگ این تیم برابر پرسپولیس بود.

به گزارش فوتبالی، اگر به جمله معروف «فوتبال یک بازی غیرقابل پیش‌بینی است» شک دارید، می‌توانید دوباره به تماشای بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی بنشینید. مسابقه‌ای که قرمزهای پایتخت دو بار با دو گل از حریف خود پیش افتادند و وقتی تقریباً هیچ کسی انتظار بازگشت مجدد را نداشت، ایرالکو دو بار توانست این فاصله دو گله را جبران کرده و در نهایت به دور بعدی صعود کند.

اما شاید یکی از ویژه‌ترین چهره‌های این بازی فوق جذاب، علیرضا نقی‌زاده هافبک باتجربه و ۳۱ ساله تبریزی آلومینیوم اراک بود. بازیکنی که در دقیقه ۱+۱۲۰ گل چهارم آلومینوم را زده و حکم به کشیدن بازی به ضیافت پنالتی‌ها داد.

اما این پایان کار این بازیکن نبود و نقی‌زاده آخرین پنالتی ایرالکو مقابل پرسپولیس را هم وارد دروازه حریف کرد تا امضای پیروزی آلومینیوم برابر تیم محبوب سرخ‌پوش باز هم توسط نقی‌زاده زده شده باشد تا این بازیکن تبریزی که معمولاً بازیکنی کم‌خبر در طول دوران فوتبالش بوده، با اختلاف بسیار زیادی بهترین شب زندگی ورزشی خود را پشت سر بگذارد.

نکته جالب اینکه این اولین گل فصل نقی‌زاده برای آلومینیوم در طول ۲۵ بازی وی در لیگ برتر و جام حذفی بود که ارزش بسیار زیادی برای مجتبی حسینی و شاگردانش داشت. نقی‌زاده در مدت حضور خود ۵ گل برای ایرالکو به ثمر رسانده و فقط یک گل از بهترین آمار باشگاهی خود که در گسترش فولاد تبریز با ۶ گل بوده، فاصله دارد.

1997