عسکری: استقلال، گوهری برای هلدینگ خلیج‌فارس است

عسکری: استقلال، گوهری برای هلدینگ خلیج‌فارس است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تأکید کرد که این مجموعه حامی جدی تیم استقلال ایران است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، علی عسکری بعد از پایان نخستین جلسه هیئت‌مدیره تیم استقلال تهران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این تیم توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، در گفت‌وگویی کوتاه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که تیم استقلال جزو خانواده هلدینگ خلیج‌فارس شد و به این تیم خوشامد می‌گوییم.

وی با بیان اینکه تیم استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج‌فارس است، اظهار داشت: امیدواریم که این تیم بتواند علاوه بر اینکه در ابعاد ملی و منطقه‌ای می‌درخشد، در ابعاد جهانی هم بدرخشد و دستیابی به این مهم، احتیاج به وحدت، همدلی، انضباط، همیت و برنامه‌ریزی است.

نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با تأکید بر اینکه در صورت موفقیت استقلال در ابعاد جهانی، فرهنگ، تمدن، باورها و توانمندی‌های ملت ایران به جهانیان نشان داده خواهد شد، تصریح کرد: ما از خدا می‌خواهیم این تیم در این راه موفق شود و در این مسیر اخلاق‌مداری، توکل بر خدا و توسل مؤثر است.

علی عسکری خاطرنشان کرد: ما حامی جدی تیم استقلال هستیم و امیدواریم این تیم با حمایت هواداران و مدیریت فنی خوب و حرفه‌ای بتواند، در طراز جهانی بازی کند و قله‌های موفقیت را فتح کند.

2636