جهانبخش، بمب تابستانی لیگ برتر؟ تکذیب شد

جهانبخش، بمب تابستانی لیگ برتر؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال بازگشت وینگر ایرانی فاینورد به لیگ برتر، بسیار بسیار، بعید است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که تکلیف فصل آینده علیرضا جهانبخش هنوز مشخص نشده، شایعات مختلفی درباره مقصد احتمالی او منتشر شده است.

بر اساس یکی از این شایعات که منبعش یکی از روزنامه‌های سیاسی بوده، دو باشگاه لیگ برتری به دنبال جذب علیرضا جهانبخش هستند.

طبق ادعای این روزنامه، یکی از این دو باشگاه به ستاره تیم ملی اعلام کرده در صورت امضای قرارداد، در ترکیه می‌تواند دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهادی که مبلغ آن دو میلیون یورو است تا در صورت تحقق چنین انتقالی، رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران بشکند.

این خبر در شرایطی منتشر شده که امیر هاشمی‌مقدم بازیکن اسبق استقلال که در حال حاضر مدیر برنامه علیرضا جهانبخش است و در هلند سکونت دارد، در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی، اعلام کرد که بحث پیشنهاد تیمهای لیگ برتری به بازیکن فاینورد، شایعه است و صحت ندارد.

این اولین باری نیست که علی جهانبخش به تیمهای لیگ برتری لینک شده و در ابتدای فصل هم نام او در لیست خرید جواد نکونام قرار داشت که بازیکن تیم ملی در واکنش به این پیشنهاد اعلام کرد برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد و به این موضوع فکر نکرده است.

1997