اینتر قهرمان به تورینو هم رحم نکرد

اینتر قهرمان به تورینو هم رحم نکرد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۴ رقابت های سری آ ایتالیا با برتری خانگی برای اینتر برابر تورینو پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم اینتر تیم صدرنشین جدول رقابت های سری آ ایتالیا و قهرمان زودهنگام این رقابت ها در هفته ۳۴ و در ورزشگاه خانگی خود یعنی جوزپه مه آتزا به مصاف تیم تورینو رفت و یک برتری دو گله را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول اینتر تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما در نهایت در زدن گل ناکام بود تا در نهایت شاگردان سیمونه اینزاگی با نتیجه ۰-۰ نیمه اول را در مقابل تورینو به پایان برسانند.

در نیمه دوم این دیدار باز هم توپ و میدان بیشتر در اختیار یاران راه راه مشکی و ابی شهر میلان بود و هافبک های خلاق اینتر بارها با پاس های خود موقعیت های خوبی را برای مهاجمان خود مهیا کردند و اخراج بازیکن تورینو در دقیقه ۴۹ و تنها ۴ دقیقه بعد از آغاز نیمه دوم باعث شد تا در نهایت در دقیقه ۵۶ فشار اینتر جواب دهد و این بار هاکان چالهان اوغلو گل اول تیم خود را زد و سپس ۵ دقیقه بعد همین هافبک ترکیه ای از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و اینتر را نیز به ثمر رساند تا در نهایت این بازی با حساب ۲-۰ به سود تیم اینتر میزبان به پایان برسد.

با برد اینتر این تیم با ۸۹ امتیاز کماکان تیم صدرنشین جدول سری آ ایتالیا باقی ماند و تورینو هم با ۴۶ امتیاز تیم رده دهم جدول لیگ ایتالیا لقب گرفت.

۱۰۰۹