اقدامات بشردوستانه دروازه‌بان اتریشی فولاد (عکس)

اقدامات بشردوستانه دروازه‌بان اتریشی فولاد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان اتریشی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خارج از زمین هم توجهات هواداران تیم‌های مختلف فوتبال کشور را به خود جذب کرده است.

به گزارش فوتبالی، فوتبال اگر چه به ظاهر یک بازی است و معمولاً یک تیم در آن برنده می‌شود، اما همه چیز در برد و بازی خوب خلاصه نمی‌شود. تاریخ فوتبال چهره‌های شاخص زیادی به لحاظ فنی داشته است، اما از نظر اخلاقی و رفتاری نتوانستند مورد توجه مردم قرار بگیرند. کریستوفر کنت دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان با اینکه اهل اتریش است، در روزهای اخیر با انجام رفتاری خارج از زمین فوتبال مورد توجه قرار گرفت. گلر فولاد خوزستان در روزهای اخیر به بیمارستانی در اهواز رفت و با کمک به کودکان سرطانی و انجام امور خیریه خبرساز شد، اما این کار تنها مشارکت خیریه وی نیست.

جالب اینکه موضوع مذکور با واکنش مثبت بسیاری از هواداران تیم‌های مختلف در فضای مجازی روبه‌رو شد. ماجرا از این قرار است که کنت در این مسیر تنها نیست. او به همراه یکی از دوستانش که در حال سفر به دور دنیاست و به تازگی وارد ایران شده به سراغ امور خیریه رفتند. این دو با هم تصمیم گرفتند بودجه خیریه خود را به چند بخش تقسیم کنند. کمک به کودکان سرطانی، مساعدت به خانواده‌های دچار مشکل برای تأمین غذای مناسب روزانه، تأمین سیستم سرمایشی و چیزهای از این دست موضوعات خیریه‌ای بود که توجه کریستوفر را به خود جلب کرد.

با توجه به اینکه در روزهای اخیر دمای هوای اهواز از سوی هواشناسی 37 درجه عنوان شده است، اگر خانواده‌ای در تأمین سیستم سرمایشی مشکل داشته باشد، گذران زندگی برایش سخت خواهد شد.

البته مرد اتریشی که به همراه خانواده‌اش در ایران حضور دارد، در تمامی این اقدامات فرزند پسرش را با خود همراه کرد. دروازه‌بان اتریشی به یکی از اطرافیان خود در این مورد عنوان کرده است: «پسرم را در این مسیر همراه خودم کردم تا این وضعیت را ببیند و ارزش این زندگی را که دارد، بداند چون ما سالم هستیم، زندگی خوبی داریم»

7474