عجیب اما واقعی؛ هوادار تنها بازمانده تهرانی جام حذفی!

عجیب اما واقعی؛ هوادار تنها بازمانده تهرانی جام حذفی!

پایگاه خبری فوتبالی- از بین تیم‌های تهرانی فقط یک تیم در جمع 8 تیم پایانی جام حذفی باقی مانده است.  

به گزارش فوتبالی، جام حذفی در شرایطی تکلیف 8 تیم برتر خود را شناخت که تیم‌های سرشناسی چون استقلال و پرسپولیس اسیر شگفتی شدند و نتوانستند از پس رقبای خود بر بیایند و از رسیدن به مرحله 1/4 نهایی بازماندند. 

در شرایطی سرخابی‌های پایتخت سنت‌شکنی کردند و پس از گذشت سال‌ها و دهه‌ها هر دوی‌شان از رسیدن به جمع 8 تیم برتر مسابقات جام حذفی باز ماندند که هوادار تحت هدایت مسعود شجاعی تنها بازمانده تهرانی این مسابقات در فصل جاری است.

هوادار که بعد از جدایی محمود فکری و با آمدن مسعود شجاعی کاملا متحول شده و علاوه بر این که نتایجی فراتر از حد انتظار در لیگ برتر کسب کرده و به رتبه قابل قبولی در جدول رده‌بندی رسیده است در جام حذفی هم عزمی راسخ برای رسیدن به مراحل پایانی دارد؛ بنفش‌های تهرانی در مرحله 1/16 نهایی استقلال خوزستان را حذف کردند و در مرحله 1/8 نهایی از پس مس سونگون برآمدند تا به این ترتیب به مرحله 1/4 راه پیدا کنند.

هوادار که فصل قبل هم با هدایت ساکت الهامی به نیمه نهایی رسید و در آن مرحله اسیر جاه‌طلبی و انگیزه پرسپولیس برای کسب دوگانه شد حالا امیدوار است با خوش‌شانسی در قرعه‌کشی مرحله 1/4 نهایی راهش برای رسیدن به جمع 4 تیم برتر مسابقات و تکرار موفقیت فصل گذشته‌اش هموار شود. 

9098