گمانه‌زنی درباره لیست اوسمار؛ پرسپولیس به دنبال دو ستاره خارجی شاغل در لیگ برتر؟

گمانه‌زنی درباره لیست اوسمار؛ پرسپولیس به دنبال دو ستاره خارجی شاغل در لیگ برتر؟

پایگاه خبری فوتبالی- گمانه‌زنی‌های نقل وانتقالات چندین هفته قبل از خود این رویداد کلید خورده است و بازیکنان هر روز و هر ساعت در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند.

به گزارش فوتبالی،  اوسمار ویرا در حالی که باید حواسش به بازی‌های پیش رو و اشتباه نکردن در لیگ باشد از آن سو باید نیم‌نگاهی هم به فصل آینده و بازیکنان موردنظرش داشته باشد. 

با این که فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی چندین هفته دیگر آغاز خواهد شد اما کمتر کسی است که نداند بسیاری از انتقالات مهم و توافق برای انجام آنها قبل از سوت پایان لیگ شکل می‌گیرد و با پایان لیگ عملا بخش مهمی از فصل نقل و انتقالات که هنوز شروع نشده گذشته است! 

ویرا که هنوز از ماندن خودش هم مطمئن نیست و شاید نتایج در ادامه به شکلی رقم بخورد که تمدید قرارداد او هم نشدنی بشود اما باید لیستی از بازیکنان موردنیازش تهیه کند.

 گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست پیشنهادی اوسمار آغاز شده و در اولین گمانه‌زنی‌ها، یکی از سایتهای خبری از حضور 2 بازیکن خارجی در این لیست خبر داده است. 

بر اساس ادعای این سایت خبری، دو بازیکن خارجی که در نیم‌فصل دوم آمار گل و پاس گل‌های مطلوبی داشته‌اند در لیست این مربی قراردارند. نگاهی به جدول گلزنان و پاسورها نشان می‌دهد که روبرت تورس و ریکاردو آلوز احتمالا این گزینه‌ها هستند. دو بازیکنی که قطعا مشتریان زیادی در نقل و انتقالات خواهند داشت و کار پرسپولیس برای جذب آنها سخت است. البته این گمانه‌زنی‌ها هر روز و هر ساعت دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و شایعاتی که در این مدت شنیده می‌شود تا زمانی که اعلام رسمی نشود غیرقابل استناد خواهد بود.

4326